نظارت و مدیریت مداوم شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن بر روند رفع آبگرفتگی معابر و کنترل نقاط حادثه خیز

نظارت و مدیریت شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن بر روند رفع آبگرفتگی معابر و کنترل نقاط حادثه خیز تداوم دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، همزمان با بارش شدید باران از ساعت ۲۲:۰۰ جمعه ۷ مرداد مردادماه، بلافاصله شهردار به همراه اعضا ستاد مدیریت بحران شهرداری با حضور میدانی در سطح شهر ، بر روند رفع آبگرفتگی معابر و کنترل نقاط حادثه خیز نظارت نمودند.

شایان ذکراست، از زمان شروع بارش با دستور شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری بومهن،پرسنل ستادی و اکیپ های عملیاتی شهرداری به حالت آماده باش درآمدند و در نقاط بحرانی شهر تاکنون مشغول فعالیت هستند.

رضازاده شهردار بومهن گفت:بر اثر شدت بارندگی زیاد و وقوع سیلاب طی روزهای اخیر قسمتی از پل سواره رو بر روی رودخانه سیاهرود در ابتدای خیابان بهار دچار ریزش و تخریب شده است که برای جلوگیری از وقوع حادثه با همکاری نیروهای سپاه و بسیج،نیروی انتظامی و پلیس راهور از زمان شروع بارندگی مسدود و کاملا کنترل شده است.

گفتنی است، عملیات رفع آبگرفتگی تا فروکش کردن بارندگی و باز شدن کامل مسیرهای خروج آب ادامه خواهد داشت.

خوشبختانه با تلاش شبانه روزي ستاد بحران شهرداري مسير تردد خودروها بازگشايي و پاکسازی مسير نهرها و رودخانه ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا