نظارت و بازرسی از نانوایی‌های بخش مرکزی پردیس

نظارت و بازرسی از نانوایی های روستای کرشت با حضور مسؤل سیاسی انتظامی بخشداری پردیس و نمایندگان و بازرسین ادارات صمت، جهاد و بهداشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در جریان این بازدید ها، کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هرقرص نان با توجه به نوع نان، در محل مورد بررسی قرار گرفت.

بابک رهنما سرپرست بخشداری مرکزی پردیس در حاشیه این بازدیدها بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب و بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تاکید کرد و گفت: بازرسی از نانوایی های روستایی برای رعایت حقوق مردم با جدیت ادامه خواهد یافت. وی تاکید کرد : نحوه ارائه خدمات توسط نانوایی ها در روستاهای بخش پردیس،رصد و با متخلفینی که حقوق مردم را تضییع نمایند برخورد میشود.

سرپرست بخشداری مرکزی پردیس افزود: تحویل نان بی کیفیت به مردم و کم فروشی، به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو بوده و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

گفتنی است به یک واحد صنفی نانوایی تذکر و اخطار لازم داده شد.

بازرسی‌از واحدهای نانوایی روستایی ادامه خواهد داشت و اهالی روستاهای پردیس هرگونه گران فروشی،عدم پخت در ساعت مقرر،مسایل مربوط به نظافت، کیفیت را اطلاع تا بامتخلفان دراین خصوص برخورد جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا