نصب ۴۰ شعله روشنایی اس.ام.دی در مسیر دسترسی بلوار شهید رئیسی به بزرگراه سردار سلیمانی توسط شهرداری پردیس

به منظور کاهش سوانح رانندگی و ارتقای امنیت اجتماعی ۴۰ شعله روشنایی اس.ام.دی در مسیر دسترسی بلوار شهید رئیسی به بزرگراه سردار سلیمانی توسط شهرداری پردیس نصب شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، شهر پردیس به واسطه توسعه روزافزون بویژه در فازهای جدید به واسطه سایت های مسکن مهر و مسکن ملی شاهد رشد جمعیتی قابل ملاحظه است.

از این رو شهرداری پردیس به منظور پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و اخلال در ترافیک درون شهری نسبت به اجرای طرح‌های مختلف اقدام می‌کند.

 از جمله این اقدامات می‌توان به احداث مسیر دسترسی بلوار آیت الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آزادراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط واحد فنی عمرانی شهرداری پردیس اشاره کرد.

این مسیر به طول ۷۰۰ متر شامل خاکبرداری، زیرسازی آسفالت، جدولگذاری اجرای روشنایی، اجرای فضای سبز، نصب تابلو علائم ترافیکی، جانمایی تمثال شهدای معزز و … پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان در حال احداث است.

در ادامه اجرای این پروژه، طرح روشنایی مسیر مذکور شامل جانمایی و نصب ۳۰ پایه چراغ ده و نیم متری مجهز به ۴۰ شعله لامپ اس.ام.دی از نوع کم مصرف اجرا شد.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا