نصب المان شهدا بر معابر مزین به نام ایشان توسط شهرداری پردیس

المان شهدا بر معابر مزین به نام ایشان توسط شهرداری پردیس نصب شد.

به گزارش پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، واحد خدمات شهری این شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان همه اقشار جامعه به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب نسبت به اجرای طرح جانمایی و نصب المان تمثال شهدا بر معابر شهر اقدام کرد.

در اجرای طرح مذکور، معابری که به نام شهدا مزین است در سالروز شهادت همان شهید معزز تحت اجرای جانمایی و نصب المان قرار می‌گیرد. این طرح هفته گذشته همزمان با ایام دهه بصیرت و میثاق ولایت، چهارمین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و همچنین سالروز شهادت شهید احمد کاظمی در بلوار مزین به نام این شهید بزرگوار اجرا شد.

شهید احمد کاظمی زاده سال ۱۳۳۷ در شهرستان نجف‌آباد استان اصفهان بود؛ وی از آغازین روزهای جنگ تحمیلی در سمت‌هایی چون فرماندهی جبهه فیاضیه آبادان، فرماندهی لشکر ۸ نجف، فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و فرماندهی نیروی هوایی سپاه مشغول به فعالیت و خدمت بود.

سرانجام این سردار بزرگ اسلام با مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی سپاه، به همراه جمعی از معاونین و مسئولین این نیرو، روز نوزدهم دی سال ۱۳۸۴، طی یک سانحه هوایی در آسمان شهر ارومیه، به شهادت رسید.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا