نشست هم اندیشی ستاد انتخابات شهرستان پردیس با مدیران مدارس برگزار شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس در نشستی با مدیران مدارس، به بررسی ظرفیت‌های فرهنگیان برای برگزاری انتخاباتی با راهبردهای مدنظر رهبر انقلاب پرداخت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پردیس، این نشست با حضور حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات، دبیر ستاد، رئیس کمیته ساماندهی نیروی انسانی ستاد انتخابات، رئیس اداره آموزش و پرورش، معاونان وی و مدیران مدارسی که میزبان شعب اخذ رای انتخابات پیش رو هستند برگزار و معاون فرماندار از اهتمام اداره آموزش و پرورش و مدیران برای نقش آفرینی در برگزاری پرشور قدردانی کرد.

آرمودیان در ابتدا با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای مردم گفت: نقش آموزش و پرورش در بالندگی، پیشرفت همه جانبه و پویایی اجتماع غیر قابل انکار دانست و در زمان انتخابات نیز همواره از ظرفیت فرهنگیان برای ساماندهی عوامل اجرایی شعب استفاده می شود و می‌توان از این ظرفیت برای پرشورتر برگزار کردن انتخابات نیز بهره برد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پردیس توجه به ظرفیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی فرهنگیان در اداره امور شهرستانی، احصاء مسائل و مشکلات مدارس و توجه ویژه برای بالا بردن بینش سیاسی رای اولی‌ها را بسیار مهم دانست و خواستار برنامه‌ریزی و اهتمام ویژه آموزش و پرورش برای این موارد شد.

در ادامه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های مدیران مدارس در خصوص مسائل انتخاباتی مطرح و پیرامون بررسی وضعیت مشارکت دانش آموزان در فعالیت های درون مدرسه ای و مشکلات مدارس شهرستان و تبادل نظر انجام گرفت.

برگزاری همایش‌هایی برای رای اولی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان نخبه دارای ایده‌های متنوع برای تهیه محتواهای مربوط به انتخابات و بازدید و سرکشی مجدد کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات از مدارس میزبان برای رفع نواقص از مصوبات این جلسه بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا