نشست مشترک مسئولان شهرستان پردیس با نمایندگان ساکنان مسکن مهر در فازهای جدید

نشستی مشترک با حضور مسئولان شهرستان پردیس و نمایندگان ساکنان مسکن مهر در فازهای جدید به منظور بررسی اقدامات انجام گرفته و برنامه ریزی برای تسریع در رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این نشست با حضور ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه، پیرفرشی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ریاحی معاون عمرانی فرماندار و نمایندگان مدیران بلوک های مسکن مهر در فازهای ۵، ۹، ۸ و ۱۱ و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا فرماندار پردیس با تاکید بر وجود جدیت و اهتمام دولت برای تکمیل و واگذاری مسکن مهر اظهار داشت: عقب ماندگی های بسیاری وجود دارد که نیازمند صرف هزینه های زیادی است اما اگر این هزینه ها را با رعایت ملاحظات مدیریتی برای تکمیل پروژه مسکن مهر انجام ندهیم، شاهد هزینه های بسیار زیادتری ناشی از تکمیل نشدن این پروژه ها خواهیم بود.

پور ابراهیم افزود: رئیس دولت با حضور خود در شهرستان نوید بخش اتفاقات بسیار مثبتی بود که یکی از این اتفاقات در حوزه مسکن مهر رقم خورد و مقرر شد تا تکمیل پروژه مسکن مهر، هیچ پروژه جدیدی برنامه ریزی و آغاز نشود.

وی تصریح کرد: با این دستور رئیس جمهور، منابعی که قرار بود برای پروژه های جدید هزینه شود به سمت مسکن مهر منتقل می شود و باید از این ظرفیت برای تکمیل پروژه مسکن مهر و جلب رضایت مردمی استفاده کرد.

در ادامه این جلسه دو نماینده از هر فاز به بیان اولویت‌ها و مهمترین مشکلات مربوط به محل سکونت خود پرداختند و مواردی از جمله، تحویل واحدها و بلوک ها با نواقص متعدد، استاندارد نبودن برخی تجهیزات بلوک ها، فقدان فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی، ایمن نبودن معابر و لزوم بهسازی و آسفالت معابر داخلی فازها، کمبود مراکز خدماتی از قبیل واحدهای صنفی و دستگاه های خودپرداز و لزوم تکریم ارباب رجوع در دفاتر تحویل واحد را مطرح کردند و از تغییرات به وجود آمده برای شنیدن حرف متقاضیان و رفع مشکلات قدردانی کردند.

سپس مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه در ماه های پایانی سال گذشته و طی بازدیدهای فراوان و چند جلسه مقدماتی با نمایندگان مردم در فاز ها،عمده مشکلات و مطالبات شناسایی شده است، افزود: مطالبات بسیار زیاد است و اعتبارات و تلاش‌های بسیار زیادی می‌طلبد و شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز رفع مطالبات مردم را از اهداف اولیه خود قرار داده و ساختار جدیدی طبق آن سازماندهی کرده است.

پیرفرشی، شرکت عمران را به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات ندانست و تصریح کرد: همدلی، همراهی و پشتیبانی مردم همچنین برنامه محوری در مطالبه گری از یک سو و بهره گیری از ظرفیت های بالا دستی از سوی دیگر می تواند رفع کننده مشکلات و تسهیل کننده در تکمیل و تحویل واحدها باشد.

وی اضافه کرد: بر اساس اولویت بندی های انجام گرفته، تکمیل و تحویل واحدها، رفع نواقص واحدهای تحویل شده قبلی و احداث پروژه‌های ضروری در هر فاز، ۳ برنامه شرکت عمران است که این اقدامات در کنار مشخص کردن یک ناظر عالی در هر فاز به منظور جلوگیری از تحویل واحدهای دارای نقص، برخورد قانونی با پیمانکاران کم کار و به‌ کارگیری حداکثر ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم و تکمیل همه پروژه‌های مسکن مهر به صورت کاملا برنامه ریزی شده در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان پردیس نیز با تقدیر از مجموعه مدیریت شهرستان به ویژه فرمانداری برای پیگیری و رفع مشکلات مسکن مهر گفت: شاهد حضور مسئولانی هستیم که درصدد رفع مشکلات گذشته هستند و می دانیم که یک شبه نیز به نتیجه نمی رسند اما اهتمام دارند که کار را با سرعت تمام به پیش ببرند و امیدواریم این اتفاق با همکاری بیش از پیش مردمی که سال ها تحمل کرده اند تا واحدشان را تحویل بگیرند محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا