نشست صمیمی و ضیافت افطاری اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پردیس با امام جمعه شهرستان پردیس

در بیست و چهارمین شب از ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری و نشست صمیمی جمعی از «اعضای هیئت علمی،اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پردیس» با حضور جناب حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان پردیس، در این دیدار صمیمی تعدادی از اساتید و دانشجویان به بیان دغدغه ها و پیشنهادات پرداختند.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در این دیدار اظهار داشت: حضور گرم و صمیمی دانشجویان و اساتید دانشگاه را به فال نیک میگیریم. مطالبه گری و دغدغه این عزیزان نیز قابل احترام است.

وی گفت: البته در حال حاضر شیوه مطالبه گری صحیح نیست و نباید اینگونه باشد که مطلبی را بگوییم و منتظر بمانیم تا دیگران برای ما کاری انجام دهند. لذا باید فرهنگ مطالبه گری در کشور را نهادینه کنیم. دانشجویان که مطالبه گران اصلی جامعه هستند باید تا رسیدن به هدف نهایی تلاش کنند.

حسینی افزود: نهاد نماز‌ جمعه، مسئولین، دانشگاهیان، مدارس، نخبگان و … باید مطالبه گری به حقی داشته باشند و ترکیب این مطالبه گری می‌ تواند به آینده شهرستان کمک کند و به نتیجه مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: البته سئوال اینجاست که چرا این دانشجویان در شهری که یکی از بزرگترین پروژه های مسکن مهر کشور را دارد، نباید حضور داشته باشند و سهیم باشند؟

امام جمعه شهرستان پردیس تصریح کرد: هر جا که مردم در نماز جمعه حضور گسترده و پرشور داشته باشند و مطالبه گر اصلی باشند و از این موضوع حمایت کنند شاهد رونق بهتری در آن منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا