همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی:

نشست صمیمانه شهردار بومهن با اصحاب رسانه برگزار شد

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی نشست صمیمانه شهردار بومهن با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، شهردار بومهن طی دیداری صمیمانه میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه گردید.

در این دیدار که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، در ابتدا خبرنگاران هرکدام ضمن معرفی خود، سوابق کاری و تبریک بمناسبت انتصاب شهردار بومهن، لحظاتی را به ابراز نقطه نظرات، انتقادها و پیشنهادات مورد نظرشان پرداختند.‌

سپس شهردار بومهن ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به خبرنگاران شهرستان و همکاران حوزه روابط عمومی شهرداری بومهن گفت: خوشحالم که امروز در جمع شما اهالی محترم رسانه و خبر هستم.

وی در ادامه گفت : امروزه شهرداری صرفا یک نهاد خدماتی نیست و هم اکنون در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی در گستره شهر، حضور دارد.

رضازاده تاکید کرد : مدیریت شهری شما عزیزان را در کنار خود میبیند و ما میتوانیم از این ابزار کارآمد به نحو شایسته در راستای نهادینه شدن خدمت به جامعه استفاده نماید.

شهردار بومهن اظهار داشت: اعتقاد داریم که میبایست بصورت مستمر اخبار و گزارشات، صادقانه و بدون بزرگنمایی با شهروندان در میان گذاشته شود. لذا خط مقدم جامعه در حوزه انتقال پیام ها، رسانه ها هستند و به همین منظور مثبت گرایی و نگاه مردمی به حوزه رسانه بسیار حایز اهمیت است.

رضازاده در توصیف سازکار و سیاستهای کاری خود گفت: افتخار دارم که بعنوان یک شهردار، در مسائل فرهنگی اجتماعی هم کار کرده و تسلط دارم و معتقدم درکنار نگاه کالبدی به توسعه شهر، افزایش و ارتقای سطح فرهنگی یک جامعه شهری میتواند موجب موفقیت و پیشبرد اهداف مدیریت شهری شود.

وی ادامه داد: دیدگاهها و تفکرات مردم در شهر بسیار میتواند تاثیرگذار باشد، بطوریکه حتی اگر بروز ترین مدیران و صرف بودجه ها در شهر هزینه شود، اما فرهنگ مردم تغییر نکند، نتیجه ای نخواهد داشت.

شهردار بومهن با توجه به وسعت و پهنه شهر افزود: شناخت مشکلات و معضلات شهر بومهن با توجه به وسعتش نیازمند بررسیهای دقیق بوده و در همین راستا ما ۴ ناحیه شهرداری را پیش بینی کرده ایم که بزودی راه اندازی میشود تا خدمات را از ستاد شهرداری به نواحی منتقل کنیم و پُرواضح است که نیازهای هرکدام از نواحی و محلات با توجه به تعدد اقوام و فرهنگ ها متفاوت خواهد بود. سپس بعد از راه اندازی نواحی، شهرداران نواحی انتخاب خواهند شد و در هر ناحیه کارشناسان مختلف با تخصص و کارآمدی منصوب می شوند تا انشالله خدمات بصورت عادلانه و دقیق در نواحی مختلف شهر و بر حسب نیازهای محلات تقسیم گردد.

رضازاده با توجه به گسترش فعالیت های مدیریت فرهنگی اجتماعی در این شهرداری گفت: ما در همه ابعاد فرهنگی برنامه داریم و حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری در فعالیت های ورزشی و گردشگری ورود پیدا نموده است که هرکدام از این عرصه ها میتواند ابزار کارآمدی در راستای ارتقای کیفیت زندگی و نشاط شهروندان باشد.

وی در خصوص دیدارهای مردمی خود نیز گفت: ما در روزهای یکشنبه هر هفته طرحی با عنوان قرار خدمت داریم که در قالب آن با حضور مدیران شهری به محلات مختلف شهر سرکشی میکنیم.لذا از همه خبرنگاران عزیز دعوت میکنیم که در این دیدارهای مردمی حضور داشته باشند.

این مقام مسئول یکی از مهمترین چالش ها و آسیب های شهر بومهن را موضوع فاضلاب شهری و تکمیل این پروژه دانست و گفت : به نظر بنده با اختصاص بودجه های ملی و بعد از آن یک عزم جدی و کشوری میتوان بر این معضلات شهر بومهن فائق آمد.

شهردار بومهن در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران و اصحاب رسانه را به نشاط و امید آفرینی در جامعه فراخواند و گفت: در طول سالهایی که از انقلاب عزیزمان میگذرد، پیشرفت های بیشماری به وقوع پیوسته، پس وظیفه بنده و شما نشاط و امید آفرینی برای مردم است و باید کاری کنیم که مردم این رشد و ترقی و پیشرفت را ببینند .

وی در پایان افزود: انشااله که خداوند متعال کمک کند تا هر آنچه که حق این مردم است را بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم که همانا خدمت به بندگان‌ خدا و رضایت آنان، بی شک رضایت و خشنودی حضرت حق تعالی را در پی خواهد داشت.

در پایان این دیدار خبرنگاران نیز آمادگی خود را جهت همراهی و همکاری با مجموعه مدیریت شهری بومهن اعلام نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا