نشست شورای اداری شهرستان‌های شرق استان تهران برگزار شد

نشست شورای اداری شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در تالار بزرگ شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، نشست شورای اداری شهرستان‌های شرق استان تهران عصر امروز با حضور سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور، جوهری معاون استاندار، فرمانداران پردیس، دماوند، فیروزکوه و مدیران ادارات سه شهرستان در تالار بزرگ شهر پردیس برگزار شد.

این مراسم با اجرای گروه سرود نورالمشکات آغاز سپس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس به ارائه مشکلات شهرستان پردیس از جمله نداشتن نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی، مسکن مهر، مترو و غیره پرداخت.

محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس نیز به ارائه گزارش موضوعات انتخاباتی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: شهرستان پردیس در حوزه انتخابیه تهران با ۱۳۰ صندوق به استقبال انتخابات می رود.وی با اشاره به جانمایی صندوق ها برای بهبود دسترسی مردم گفت: ۲۳۰۰ عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در پردیس حضور خواهند داشت.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر سلامت رقابت افزود: در کنار سلامت توجه ویژه به بحث آموزش داشتیم و ۱۲ دوره آموزشی برگزار کردیم و در شورای تامین موضوع سلامت انتخابات پیگیری شد.

قضاتلو با بیان اینکه با حضور دادستانی جلسه مربوط به جرائم انتخاباتی برگزار شد، ادامه داد: مبنای کار خود را خدمت رسانی به مردم قرار دادیم و از برج ۲ خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به افتتاح ۷ هزار واحد مسکن مهر در اسفند ماه تصریح کرد: آرامستان پردیس کلنگزنی شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تشکیل 18 جلسه با اقشار مختلف خاطرنشان کرد: بنرها و جایگاه های تبلیعاتی احداث شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا