برپایی نشست‌های تخصصی «اقتصاد مقاومتی» در شهرداری پردیس

شهردار شهر پردیس از برپایی نشست‌های منظم و مستمر در خصوص مبحث شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» طی سال جاری در این شهرداری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در جریان دیدار نوروزی با مسئولان واحدهای شهرداری پردیس، اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به شعار کاربردی، راهگشا، روشنگر و زیبنده «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» مزین شده است.

وی افزود: در این میان، «اقتصاد مقاومتی» را می‌توان به‌عنوان وجه اشتراک شعار سال گذشته و امسال برشمرد.

شهردار پردیس اضافه کرد: گنجاندن دوباره واژه اقتصاد مقاومتی در شعار سال جاری و انتخاب اسامی مختلف با مضمون مسائل اقتصادی سالیان گذشته از سوی رهبر فرزانه انقلاب نشان از اهمیت بارز اقتصاد و تأثیرات بسیار آن بر سایر حوزه‌ها دارد.

لاله تصریح کرد: ازاین‌رو، مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس همچون سنوات گذشته تمامی برنامه‌های خود را بر مبنای شعار سال و دستورات ایشان در قالب ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اجرایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس و طبق تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته طی هر ماه از سال جاری دو نشست تخصصی در سرفصل‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در شهرداری پردیس برگزار می‌شود.

شهردار پردیس تصریح کرد: البته نشست‌های تخصصی اقتصاد مقاومتی در شهرداری پردیس موضوع تازه‌ای نیست و جلسات مذکور طی سال 95 نیز به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی‌شده انجام می‌گرفت که این مهم در سال جاری تداوم می‌یابد.

لاله ادامه داد: کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری پردیس در سلسله نشست‌های مذکور از حضور کارشناسان و مشاوران زبده در امور اقتصادی بهره‌مند می‌شوند تا امور خود را بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش ببرند.

وی بیان کرد: امروز دغدغه مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی و مردم شریف کشورمان مباحث اقتصادی است و باید برای تحقق شعار روزهای نخست انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و انسداد راه ضربه زدن کینه‌توزان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی در این حوزه تلاشی وافر داشت.

شهردار پردیس در پایان از آمادگی این مجموعه برای دریافت ایده‌های نو، راهبردی و خلاقانه شهروندان و سازمان‌های مختلف شهر و شهرستان پردیس برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا