نشانه‌های افول شیطان بزرگ مشهود است

امام جمعه پردیس گفت: دیدارهای مقامات عربی با مقامات سوری و از سرگیری ارتباطات و توافق بر تقویت امنیت و تلاش‌های ضد تروریسم از دیگر نشانه های افول آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امروز اول اردیبهشت ماه در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به نشانه های افول شیطان بزرگ امریکا گفت: امروز دشمن، نتایج مدیریت راهبردی جهانی مقام معظم رهبری که معجزه گونه در حال رخ دادن هست را مشاهده می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت: آمریکا در داخل، گرفتار انواع دوقطبی خطرناک است، دوقطبی سیاسی که «دو سه سال پیش سر انتخابات به‌وجود آمد؛ این دوقطبی هنوز به حال خودش با شدّت باقی است» و دیگری دوقطبی مربوط به مسائل تبعیض‌نژادی و چالش سیاه‌پوست-سفیدپوست و فاصله‌ی طبقاتی نیز دوقطبی دارد که هر روز هم تشدید می‌شودو به موازات این نشانه‌های داخلی افول، نشانه‌های خارجی افول شیطان بزرگ هم مشهود است. آمریکا دیگر نمی‌تواند چالش‌های جهانی را کنترل کند.

وی افزود: رقبای آمریکا یعنی چین، روسیه و ایران نظم‌جهانی آینده را تغییر خواهند داد. دیگر نظم آینده‌ی جهانی تک‌قطبی نخواهد بود بلکه گروه‌بندی‌ها نتیجه را مشخص خواهد کرد. کشورهای عربی نیز این را دارند می‌بینند و می‌دانند که ایران نقش روزافزونی دارد پیدا می‌کند و نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد: دیدارهای مقامات عربی با مقامات سوری در دو کشور، و از سرگیری خدمات کنسولی و بازگشایی سفارتخانه‌ها و پروازها پس از سال‌ها قطع روابط دوجانبه، و توافق بر تقویت امنیت و تلاش‌های ضد تروریسم، و اقدامات اساسی دیگر برای برون‌رفت بحران‌ها و… نشانه افول آمریکا است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ اظهارداشت:امام خمینی (ره) فرمودند من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست.

وی ادامه داد: سپاه تاکنون در تمام حوزه های اجتماعی ، سیاسی و امنیتی جهاد گرانه و ایثارگونه در خط مقدم از حیثیت ملی و دینی دفاع کرده و در مقابل فشارهای دشمنان از خود استقامت نشان داد چنانکه در دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ، طرح شهید سلیمانی در بحران کرونا و فعالیت های چشمگیرش در سایر حوزه ها، بیانگر اقتدار غیرنظامی این قشر نظامی بود.

امام جمعه پردیس تاکید کرد:نمونه این فعالیت ها را در حد خیلی عالی در سپاه شهرستان و پاسداران و بسیجیان عزیزمان به فرماندهی سپاه شهرستان برادر عزیز جناب سرگرد گرمابدری مشاهده کردیم که صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا