شهردار بومهن:

نشاط شهروندی را با برگزاری برنامه‌های شاد تقویت می‌کنیم

شهردار بومهن گفت: با استفاده از ظرفیت این دستگاه خدمات‌رسان و برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی، نشاط شهروندی را در شهر بومهن تقویت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مجتبی رضا زاده با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: با همکاری مجموعه های مختلف شهرستان برگزاری جشنهای شاد ملی و مذهبی را با هدف تقویت نشاط شهروندی در دستور کار خود قرار دادیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ، اظهار داشت: شهروندان زیادی در این جشن شرکت کردند و پیام این استقبال برای ما تلاش بیشتر برای برگزاری آیین شادی بخش در این شهر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آیین روز گذشته پرچم متبرک حرم امام هشتم (ع) که توسط خادمان آستان قدس رضوی در بین مردم گردانده شد، که زینت بخش مراسم شادیانه میلاد با سعادت خواهر معزز شمس الشموس ،حضرت امام رضا (ع) بود.

رضا زاده اضافه کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان،سطح فرهنگی و نشاط بخشی اجرای برنامه های شادیانه را با همکاری بین دستگاهی در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به نقش اثر بخش دختران در آینده، توضیح داد: دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک کند یکی از نیازهای دختران است.

شهردار بومهن یادآور شد: امروز دختران عفیف با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران ما خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا