نخستین سوگواره پیام آور عاشورا در بومهن برگزار شد

به همت شهرداری بومهن نخستین سوگواره پیام آور عاشورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه، نخستین سوگواره پیام آور عاشورا حضرت زینب کبری (س) بمناسبت «گرامیداشت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار» برگزار شد.

در این مراسم بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر و‌ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، فرزند شهید محمود صارمی، روحانیون، روسا و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان پردیس و خبرنگاران حضور داشتند.

بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سید الشهدا (ع) اظهار داشت: امسال هم زمانی روز عاشورا با ر‌وز خبرنگار، یادآور حضرت زینب (س) به عنوان اولین پیام رسان و خبرنگار جامعه اسلامی است.

نماینده مردم تهرای، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاری یک رسالت ذاتی و یک هنر است و من افتخار میکنم که یک خبرنگارم.

شهردار بومهن در این آیین ضمن خیر مقدم به بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت و نماینده مجلس و فرزند گرامی شهید محمود صارمی اظهار داشت: برای نخستین بار سوگواره پیام آور عاشورا با توجه به هم‌زمانی عاشورای حسینی و سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی برگزار شده است.

مجتبی رضا زاده ادامه داد: حرکت عظیم عاشورا نیز از منظری همین‌گونه است، انعکاس پیامی برای به‌ دنبال مخاطب بودن و بیدار کردن مخاطب است تا به سوری نور و روشنی حرکت کند.

وی افزود: خبرنگاران با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری، صادقانه در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق حرکت می کنند و در راه تحقق این رسالت از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.

در این آیین که به میزبانی شهرداری بومهن برگزار شد به مناسبت روز خبرنگار با اهدای لوح از بیژن نوباوه پیشکسوت عرصه خبر، فرزند شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و خبرنگاران شهرستان پردیس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا