به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین میرزایی:

نخستین دیدار شهردار با خانواده شهدای بومهن انجام شد

در سالروز شهادت شهید والامقام محمد حسین میرزایی و در راستای طرح سپاس و تکریم از خانواده های معظم شهدا، شهردار و کارکنان شهرداری بومهن، با خانواده معظم شهید دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، شهردار بومهن در دیدار با پدر و مادر شهید «محمد حسین میرزایی» اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

رضازاده ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان داشته و افزود: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

در این گفتگوی صمیمانه، خانواده شهید میرزایی با ذکر خاطراتی از شهید گرانقدر،از حضور شهردار بومهن تشکر و قدردانی کرده و خواستار رسیدگی بیش از پیش به وضعیت خانواده شهدا شدند .

شهید محمدحسین میرزایی دهم اردیبهشت ۱۳۵۰، در روستای بنفش تپه از توابع شهرستان کردکوی به دنیا آمد. پدرش شیخ یحیی، روحانی بود و مادرش لیلی نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۶۷، در شیخ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده مطهر زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا