نبود دادگاه خانواده در پردیس ملموس است/ تقویت بدنه حوزه اداری احساس می‌شود

رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس گفت: نبود دادگاه خانواده در پردیس ملموس است و تقویت بدنه حوزه اداری احساس می‌شود.

به گزارش صبح پردیس؛ ذوالفقار حسینی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه دادستان و رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس که در سالن اجتماعات شهرداری شهر پردیس برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار و تقدیر از زحمات رئیس دادگستری و دادستان سابق دادگستری شهرستان پردیس اظهار داشت: چند برنامه را برای حضور در دادگستری شهرستان پردیس در نظر داشتیم که تمام موارد در طی مدیریت گذشته انجام شده بود.

وی گفت: بنده نیز در ادامه اقدامات صورت گرفته با همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف، اعضای شورای شهر و شهرداران بومهن و پردیس پیگیری‌های لازم را خواهم داشت.

رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس افزود: ۵۰ درصد نیرو در بخش اداری فعال است و به دلیل حجم بالای کاری نیاز به تقویت بدنه حوزه اداری احساس می‌شود.

حسینی ادامه داد: در بخش همکاران قضایی، نبود دادگاه خانواده ملموس است و نیاز به ایجاد دادگاه خانواده در پردیس با اختصاص نیروی قضایی رفع می‌شود تا مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد کمتر شود.

رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس اضافه کرد: در برنامه کلی بنده استفاده از ظرفیت‌های قانون جدید آیین دادرسی کیفری کشور، قانون مجازات و بهره‌مندی از مقررات قضایی، کاهش جمعیت کیفری، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف و… وجود دارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم در روز تودیع خود مانند دادستان و رئیس دادگستری سابق پردیس، بنده نیز آمار و عملکرد خوبی که به نفع شهرستان، مردم و شهروندان باشد ارائه دهم.

رئیس جدید دادگستری شهرستان پردیس اظهار کرد: از مسؤولان شهرری، رئیس دادگستری شهرری، رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌های هم‌جوار، دادستان دماوند، رئیس دادگاه‌های بخش لواسانات، دادستان بهارستان و… که در این مراسم حضور داشتند، تقدیر می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا