نان در شهر پردیس گران نمی‌شود

 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس گفت: برای افزایش قیمت نان دستور جدید نداریم و نان در این شهر همانند سایر شهرهای کشور گران نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مهدی حسین نژاد در حاشیه برگزاری جلسه تنظیم بازار با اشاره به مشکل کیفیت آرد مصرفی شهرستان به خبرنگاران اظهار کرد: توزیع آرد بی کیفیت طی روزهای گذشته نارضایتی شهروندان را به همراه داشت و طبخ نان با کیفیت پایین مشکلاتی را به وجود آورده بود که از طریق کارگروه آرد و نان به طور ویژه در اداره کل غله استان تهران پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توزیع آرد بی کیفیت به تعزیرات حکومتی اعلام و از ادامه توزیع جلوگیری شد اظهار داشت: از شهروندان درخواست می کنیم که نانوایی هایی که نان بی کیفیت عرضه می کنند و یا کم فروش و گران فروش هستند موارد شکایت خود را به شماره ۱۲۴ اداره صنعت،معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش بدهند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس گفت: اداره بازرسی به گزارشهای مردم در خصوص تخلفات نان و سایر موارد در اسرع وقت رسیدگی می کند.

حسین نژاد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد تنظیم بازار با حضور مسئولان مرتبط ادامه داد: نظارت بیش از پیش بر توزیع اقلام تنظیم بازار از مصوبات اصلی این نشست ها است تا کالاهای اساسی تنظیم بازار عادلانه در بین شهروندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته سهمیه سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید ۸۰ تُن بود و جذب سهمیه را تا ۲۳۰ تُن افزایش دادیم، توضیح داد: ستاد تنظیم بازار استان هنوز سهمیه سیب و پرتقال شب عید را اعلام نکرده است و به منظور تسریع بخشی در توزیع کالا و خدمات رسانی بهینه به شهروندان، مباشران( عاملان توزیع کالاهای تنظیم بازار) را پیش از اعلام سهمیه انتخاب و معرفی کردیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان در طی یکسال گذشته، اظهار داشت: رشد جمعیت شهرستان نسبت به سایر شهرستانها بیشتر است و برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان و توزیع مطلوب میوه شب عید، افزایش سهمیه ضروری به نظر می رسد.

حسین نژاد با بیان اینکه پنج محل برای توزیع کالاهای تنظیم بازار شب عید در نظر گرفته شده، اظهار داشت: ۲ نقطه در شهر بومهن و پنج نقطه در شهر پردیس و بخش جاجرود با دسترسی مناسب تعیین و ایجاد شده و کالاهای تنظیم بازار پس از هماهنگی در سطح کشور و استان از ۲۰ اسفند ماه سالجاری تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل های تعیین شده بین شهروندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط برگزاری نمایشگاه بهاره توضیح داد: برگزاری نمایشگاه بهاره به مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا نیاز دارد که به دلیل همه گیری بیماری کرونا طی ۲ سال گذشته این مجوز صادرنشده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس گفت: فروشگاه بهاره که امسال هم نام آن به « فروشگاه به وسعت ایران» تغییر نام داده است و برای برگزاری مقررشد تا اتحادیه مربوطه، فروشگاه هایی را که در سنوات گذشته تجربه فروش بهاری را داشتند انتخاب و با نظارت دستگاه های نظارتی فروش داشته باشند.

حسین نژاد گفت: آغاز به کار فروشگاه ها از ۲۵ اسفند ماه آغاز می شود و برای خدمات رسانی به شهروندان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستیم و اگر تغییراتی از سوی ستاد تنظیم بازار برای برگزاری فروشگاهها اعلام شود به اطلاع شهروندان می رسانیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ مباشر مرغ منجمد، مرغ گرم و تخم مرغ تنظیم بازار را در شهرستان توزیع می کنند، اظهار داشت: مرغ منجمد هر کیلو ۲۰ هزار تومان، مرغ گرم هر کیلو ۳۱ هزار تومان و تخم مرغ شانه ای ۴۳ هزار تومان در شهرهای بومهن، پردیس، خسروآباد، سعیدآباد، بخش جاجرود و فازهای ۵،۹،۸ و ۱۱ مسکن مهر توزیع می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس با اشاره به توزیع گوشت گرم، توضیح داد: توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت مناسب با همراهی ستاد حمایت از مصرف کننده در دستور کار قرار گرفته و بسیج اصناف که نیروی معین ستاد تنظیم بازار است برای توزیع با ستاد تنظیم بازار همراه هستند.

انتهای پیام/


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا