میز خدمت الکترونیک شهرداری بومهن راه‌اندازی می‌شود

سرپرست شهرداری بومهن از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی این شهرداری در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، حسن الماسی از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی بر روی پرتال جامع شهرداری بومهن خبر داد و اظهار کرد: این سامانه ها بزودی پس از آماده شدن بستر لازم آماده سرویس دهی به شهروندان گرامی خواهند شد.

سرپرست شهرداری بومهن گفت: میز خدمت الکترونیکی با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به شهروندان و همچنین جلوگیری از ضایع شدن حقوق مراجعان راه اندازی می شود.

وی افزود: تجمیع خدمات و استقرار میز خدمت به مراجعان این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات مطالبات و تقاضای خود را با سهولت پیگیری کنند.

از این رو روابط عمومی شهرداری بومهن در نظر دارد به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸‏‏/۱۲‏‏/۹۵ و به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه های اجرایی، “دستورالعمل میزخدمت ” را اجرایی نماید.

در همین راستا روز گذشته جلسه هماهنگی، ارائه پیشنهادات و راهکارهای مقتضی با حضور مسئولین بازرسی،حراست و مدیران واحدهای مختلف و همچنین کارشناسان روابط عمومی برگزار شد.

گفتنی است در ادامه نیز حاضران در رابطه با نحوه چگونگی ارائه خدمات ، امکانات و تجهیزات مورد نیاز میز خدمت بر روی پرتال شهرداری بومهن به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌ نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا