موافقتنامه راه اندازی اولین دانشگاه فناوری در پارک فناوری پردیس امضا شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس پارک فناوری پردیس موافقتنامه راه اندازی اولین دانشگاه فناوری در پارک فناوری پردیس امضا شد.

به گزارش صبح پردیس، رئیس پارک فناوری پردیس درباره این موافقت‌نامه گفت: دانشگاه آزاد پردیس با تغییر فعالیت به قطب فناوری و تولید ثروت تبدیل خواهد شد.

مهدی صفاری نیا افزود: محدودیت‌ها و مرزبندی ها بین دانشگاه و پارک فناوری پردیس برداشته خواهد شد و دانشگاه آزاد پردیس به یکی از مهم‌ترین بازیگران پارک فناوری پردیس تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد پرديس با تغيير نام به «دانشگاه ناحيه نوآوري پرديس» نقش‌آفريني جدي‌تري را در اين زيست‌بوم خواهد داشت و ماموريت‌ها و اهداف آن نيز بر همين اساس اصلاح و بروز رساني خواهد شد.

صفاری نیا ادامه داد: تبديل دانشگاه به يك مركز آموزش كسب‌وكار بين‌المللي مهمترين مزيت اين اقدام است و طبيعتا با اين رويكرد، اين دانشگاه به قطب جذب دانشجويان خارجي دانشگاه آزاد اسلامي تبديل خواهد شد.

وی افزود: دانشجويان شاغل به تحصيل در اين دانشگاه مي‌توانند از خدمات پارك در زمينه خدمت سربازي و اشتغال استفاده كنند و از مزاياي راه‌اندازي استارت‌آپ‌ها و دوره‌هاي آموزشي در حوزه كسب‌وكار بهره‌مند شوند.

منبع: پارک فناوری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا