فرماندار:

مهمترین مشکل مسکن مهر پردیس سرانه‌های خدماتی است

فرماندار پردیس گفت: بیشترین مشکل ساکنان فاز ۵ مسکن مهر این شهرستان سرانه‌های خدماتی شامل روبنایی، مدرسه، فضای سبز، بوستان، زمین ورزشی، آب، روشنایی معابر و حمل و نقل عمومی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، محسن قضاتلو شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری پانزدهمین قرار خدمت در فاز ۵ جنوبی مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: اگر مسئولان نتوانند دربازه زمانی تعیین شده امور را انجام بدهند باید توضیح قابل قبولی داشته باشند و با مردم شفاف صحبت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این نشست از همه مسئولان دعوت کردیم تا به مشکلات مردم رسیدگی و زمان‌بندی برای رفع مشکل ارائه کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این نشست اظهار داشت: ساکنان مسکن مهر مطالبه گر و مسئولان هم به جد پیگیر رفع مشکلات مردم باشند، مشکلات امروز ارثیه‌ای از دولتهای پیشین است و دولت سیزدهم با تمام توان برای رفع مشکلات تلاش می‌کند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی ادامه داد: مشکلات زیاد است و به شهروندان فهیم توصیه می‌شود که با دولت انقلابی همراهی کنند، دولت امروز آبروی خود را برای رفع مشکلات گرو گذاشته است.

وی گفت: مسئولان شرکت عمران و شهرداری پردیس پای کار هستند و به وعده‌های خود به موقع عمل می‌کنند که قابل تقدیر است، برای رفع مشکل مدرسه شرکت عمران آمار دقیق بدهد و آموزش پرورش نیاز خود را اعلام کند تا مشکل مدرسه در فاز‌های ۵ جنوبی و شمالی مرتفع شود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس: مصوبات پانزدهمین قرار خدمت رسانی تا پایان تابستان اجرایی می شود

سرگرد ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس نیز در این نشست گفت: قرار خدمت‌رسانی مسئولان برای بار دوم در فاز ۵ جنوبی برگزار و مصوبات جدیدی در این قرار خدمت رسانی تصویب شد.

وی ادامه داد: قرار خدمت قبلی در اواخر سال ۱۴۰۰ برگزار شد که در آن برخی از مصوبات عملیاتی نشد و با هدف رفع مشکلات قرار پانزدهم دوباره در فاز ۵ جنوبی برگزار شد.

دبیر قرار گاه خدمت رسانی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: مسئولان بازدیدهای میدانی در فازهای ۵ شمالی و جنوبی داشتند و با اشراف به مشکلات موجود در این قرار خدمت رسانی حاضر شده و به بررسی مشکلات با حضور فعال ساکنان که راهکارهایی برای رفع مشکلات داشتند، پرداختند.

این مسئول افزود: در مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم هستیم و قرارهای خدمت رسانی در نقاط مختلف شهرستان به طور مستمر ادامه خواهد داشت تا با کمک مردم و پشتکار مسئولان پس از توافقات صورت گرفته، مشکلات مرتفع شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا