مهار حریق بزرگ کارگاه صنایع چوبی توسط آتش‌نشانی شهرداری پردیس

حریق بزرگ کارگاه صنایع چوبی توسط آتش‌نشانی شهرداری پردیس مهار شد.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، امیر ملاشور رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ضمن اعلام خبر اظهار داشت: ساعت ۵:۱۲ بامداد امروز حریق یک واحد صنعتی فعال در حوزه صنایع چوب در انتهای منطقه کرشت به آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس اعلام شد و آتش‌نشانان این شهرداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: کانون آتش سوزی یک دستگاه سی.ان‌.سی موجود در طبقه همکف کارگاه یک هزار مترمربعی بود و وجود مواد اشتعال زا و همچنین مسافت طولانی تا محل حادثه کار را برای آتش نشانان دشوار می کرد.

این مسئول تصریح کرد: اما با وجود این مشکلات و به واسطه حضور به موقع در محل حادثه، بهره‌گیری از تجربیات گذشته و برخورداری از آموزش‌های لازم از گسترش آتش به سایر واحدهای صنعتی پیشگیری و حریق ساعت ۸ صبح به طور کامل مهار و اتمام عملیات اعلام شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری آتش نشانی شهرداری بومهن خاطر نشان کرد: در این حادثه ۴ خودروی آتش نشانی در انواع مختلف، خودرو فرماندهی و یک خودروی مجهز به تانکر از آتش نشانی شهرداری بومهن حضور داشت و ۴۰ هزار لیتر آب مورد استفاده قرار گرفت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا