مهار حریق بزرگ کارخانه صنایع چوبی توسط آتش نشانی شهرداری پردیس/ پیشگیری از انفجار هولناک ۵۰ بشکه تینر

حریق بزرگ کارخانه صنایع چوبی توسط آتش نشانی شهرداری پردیس مهار و بدین ترتیب از از انفجار هولناک ۵۰ بشکه تینر پیشگیری شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، داوود ریاحی معاون شهردار پردیس که از نزدیک بر روند اجرای عملیات اطفای حریق نظارت داشت، ضمن اعلام خبر اظهار داشت: ساعت ۱۵:۴۵ امروز حریق بزرگ کارگاه تولید صنایع چوبی در منطقه خرمدشت به آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گزارش شد.

وی ادامه داد: پرسنل شیفت سه ایستگاه خرمدشت، فاز ۸ و فاز ۹ بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام شده و به عملیات اطفای حریق پرداختند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حریق مذکور کارخانه بزرگ ۱۵۰۰ متر مربعی تولید صنایع چوبی در دو طبقه دچار آتش سوزی شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان و برغم وجود مواد اشتعال زای متعدد از گسترش آن به سایر مراکز کارگاهی و همچنین تخریب کامل این کارخانه پیشگیری به عمل آمد.

به گفته ریاحی، نکته مهم در این حادثه، دپوی ۵۰ بشکه تینر بعنوان یکی از مواد مورد استفاده در این صنعت با قدرت بالای انفجاری بود که در صورت رسیدن آتش به این انبار انفجاری بزرگ با خساراتی جبران ناپذیر مورد انتظار بود که تسریع در عملیات اطفای حریق از بروز این انفجار هولناک جلوگیری به عمل آورد.

معاون شهردار پردیس در پایان ضمن قدردانی از آتش نشانی شهرداری بومهن به سبب همراهی و کمک در این حادثه یادآور شد: خوشبختانه حادثه مذکور حادثه جانی در پی نداشت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا