منتخبین شورای اسلامی شهرهای بومهن و پردیس مشخص شدند

منتخبین شورای اسلامی شهرهای بومهن و پردیس مشخص شدند.

به گزارش صبح پردیس، فرمانداری شهرستان پردیس پس از شمارش آرای انتخابات شورای شهر بومهن و پردیس اسامی داوطلبانی که بیشترین آرای انتخابات را به دست آوردند، اعلام کرد.

بر این اساس در شهر بومهن ۷ نفر اول به ترتیب عبارتند از بهنام امینی با ۲۱۷۴ رای، جهانگیر گراوند با ۲۱۴۲ رای، آرمان حبیبی با ۲۱۲۴ رای، ابراهیم جوانمرد با ۲۰۸۸ رای، علی مردانی با ۱۹۴۳ رای، محسن بخششی با ۱۸۱۲ رای و محسن کمالی با ۱۷۶۷ رای.

در  شهر پردیس ۷ داوطلب که در صدر لیست شمارش آرا قرار گرفتند عبارتند از: حسن لاله با ۴۵۸۷ رای، ناصر چراغی با ۴۵۳۷ رای، میلاد احمدی با ۴۴۵۰ رای، حسینعلی سلیمانی فر با ۴۳۹۴ رای، اسماعیل دو هزاری با ۴۱۹۸ رای، عاطفه علیزاده با ۴۰۹۸ رای و سید حسین موسوی با ۳۶۳۶ رای.

گفتنی است در جریان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور میدانی عبدالملکی رئیس دادگستری، علیرضا آقاجری دادستان، رئیس اداره اطلاعات، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه به اتفاق رضایی فرماندار شهرستان پردیس ۴۵ نفر از عوامل خرید و فروش رای در چند منطقه بازداشت شدند.

با دستگیری این افراد احتمال ابطال رای چند صندوق که عاملان خرید و فروش رای به نفع داوطلبان خاص در حوالی آنها تخلف کرده بودند، قوت گرفت.

فرماندار پردیس در مصاحبه ویدئویی نیز اعلام کرده بود ، پس از اعلام نتایج شمارش ، بر اساس مستندات موجود و بررسی شکایات واصله در صورت لزوم برای ابطال آرایی که خرید و فروش شده باشد برابر قانون اقدام خواهد شد.

حالا باید منتظر بود تا در پروسه رسیدگی به اعتراضات و شکایات که به صورت قانونی پس از اعلام نتایج شمارش صندوق های رای صورت می گیرد، دید تا پیگیری‌های دلسوزانه مسئولان قضایی شهرستان و متولیان امر به چه اجماع نظر و تصمیم قانونی منتج خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا