مناسک نمادین حج توسط نوآموزان قرآنی در پردیس برگزار شد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: اجرای مراسم مناسک نمادین حج توسط نونهالان و نوجوانان در زندگی این عزیزان بسیار تأثیرگذار است و آشنا شدن این قشر مهم با اجرای این آیین معنوی می‌تواند در روند زندگی آنها اثر مثبتی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی روز دوشنبه درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: این آیین توسط نوآموزان کانون فرهنگی هنری بقیه الله الاعظم (عج) با حضور حجت‌الاسلام حاج شیخ یحیی میرزایی پدر بزرگوار شهید گرانقدر محمد حسین میرزایی، حجت الاسلام ربیعی و نمایندگان فرمانداری و شهرداری پردیس و با حضور گسترده مادران و پدران نو آموزان قرآنی در محل سالن ورزشی علامه طباطبایی بومهن برگزار شد.

وی با اشاره به یادگیری قرآن توسط نونهالان اظهار داشت: با تلاش مضاعف مسئولین و همکاری والدین برای ارتباط و ایجاد انس بین کودکان با قرآن، آینده ای درخشان برای یک جامعه قرآنی را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: نوآموزان پسر و دختر آیین مناسک نمادین حج را با لباسهایی سفید، خانه کعبه نمادین را طواف کردند و زحمات اولیای مدرسه برای برپایی این مراسم معنوی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا