فرماندار پردیس:

مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در سال جدید نیز به صورت جدی ادامه خواهد داشت

رئیس شورای اداری شهرستان پردیس از اهتمام جدی ادارات مرتبط و نظارت دستگاه های متولی برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز سخن گفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، قضاتلو با بیان اینکه با پیگیری های انجام گرفته در سال گذشته ساخت و سازهای غیرمجاز نسبتا کاهش داشته است گفت: امسال هم به صورت جد پیگیر این موضوع خواهیم بود و برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز را یک تکلیف برای همه ادارات مرتبط می‌دانیم و از ادارات و دستگاه های قضایی و امنیتی نیز می‌خواهیم نظارت خود بر روی این موضوع را افزایش دهند.

فرماندار پردیس ساماندهی بازار مسکن را با توجه به واگذاری واحدهای مسکن مهر و جذابیت شهر پردیس برای زندگی و سرمایه گذاری بسیار مهم دانست و گفت: در سال گذشته وضعیت ۲۲۰ بنگاه غیر مجاز ساماندهی شد و امسال هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های شهرستانی پیگیری خواهیم داشت تا وضعیت بنگاه‌های مشاور املاک به صورت مناسبی ساماندهی شده و بر فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز نظارت مستمری صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام نیز اولویت دولت است و ما هم در شهرستان پیگیر تکمیل این پروژه ها هستیم و از ادارات شهرستان می خواهیم پروژه های نیمه تمام خود را هرچه سریعتر به فرمانداری اعلام کنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا