معرفی 3 متخصص برتر پارک فناوری پردیس

مدیر ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: ۳ متخصص برتر از بین ۴۵۰ شرکت عضو پارک فناوری پردیس امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر معرفی و مورود تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش صبح پردیس، سجاد عباسی‌فشمی، مدیر ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره آیین تجلیل از پیشکسوتان و فناوران برتر پارک فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس، اظهار کرد: دوازدهمین دوره آیین تجلیل از پیشکسوتان و فناوران برتر شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس بعدازظهر امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس برگزار شد.

وی گفت: این مراسم بصورت سالانه در پارک فناوری پردیس با هدف تقدیر و تشکر از زحمات متخصصینی که در طول سال‌ در این حوزه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

مدیر ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با بیان اینکه متخصصینی که محصول و یا فناوری نوینی را برای رفع مشکل صنایع و کشور داشتند باشند در رقابت شرکت داده می‌شوند، عنوان کرد: این مراسم به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز و ملاک ارزیابی منتخبین امسال تعدد محصولات فناورانه‌ و نقش متخصصین در توسعه آن محصول بود.

عباسی‌فشمی ادامه داد: ملاک دوم انتخاب افراد، میزان مقالات و ارجاعات علمی نسبت به فناوری‌هایی است که توسعه دادند، همچنین ملاک سوم مدت زمان فعالیت افراد در این حوزه است که فاکتور مهمی برای انتخاب متخصصین برگزیده بود.

وی ابراز کرد: ما از بین ۴۵۰ شرکت مستقر در پارک فناری پردیس از متخصصین 3 شرکت زیست تخمیر در حوزه دارویی، شرکت داتین در حوزه تولید محصولات نرم‌افزاری و شرکت پرداخت الکترونیک سامان تقدیر و این افراد به عنوان متخصصین برتر امسال معرفی شدند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا