معرفی مدیران جدید حوزه مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس

مدیران جدید حوزه مسکن و شهرسازی شرکت عمران پردیس معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، عصر شنبه با حضور مهندس مبارک قدم سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی، آقای امیری معاون اداری مالی و بودجه، مدیر اداری، مدیر روابط عمومی و پرسنل حوزه مسکن و شهرسازی شرکت عمران، مدیران جدید این حوزه با حکم مهندس مبارک قدم معرفی شدند.

به این ترتیب از زحمات مهندس شهاب به عنوان مدیر اداره شهرسازی و معماری تقدیر و خانم مهندس صادقی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد. همچنین از زحمات مهندس لاهوتی به عنوان مدیر اداره روبنایی تشکر و مهندس حاج سید جوادی به عنوان سرپرست مسکن و پروژه‌های روبنایی به پرسنل این حوزه معرفی شد. مهندس لاهوتی نیز با حکم مهندس مبارک قدم، به عنوان مشاور خدمات روبنایی و زیربنایی سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مهندس مبارک قدم در حاشیه برگزاری این آیین، ضمن تقدیر از همه عوامل حوزه مسکن و شهرسازی شرکت عمران، مشارکت همگانی کارکنان در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه‌ی شهری را خواستار شد. به گفته مبارک قدم، نزدیکی شهر پردیس به مرکز کشور یکی از عوامل رشد تقاضای زمین و مسکن در این شهر بوده و همواره پاسخ‌دهی به سرریز بخشی از جمعیت کلان شهر تهران در پردیس موجب شد که بخش مسکن سریع‌تر از سایر بخش‌ها رشد نموده است؛ به‌گونه‌ای که زیرساخت‌های شهری و خدمات عمومی حتی در مقیاس محلات، شکل کاملی به خود نگرفته است و در غالب محلات نیاز به مدرسه، بوستان، فضاهای تجاری، خدماتی، زمین ورزشی، مسجد و … وجود دارد. لذا این معاونت با هدف ارتقای سرانه‌های شهری و در جهت همکاری با معاونت فنی و اجرایی شرکت، عهده‌دار اجرا و تکمیل پروژه‌های روبنایی گردیده است.

با اعلام سرپرست معاونت مسکن و شهرسازی شرکت عمران، تجهیز شهر به فضاهای عمومی از جمله مصلی، بیمارستان، ورزشگاه، پایانه، شهر بازی، بوستان شهری و همچنین جانمایی ایستگاه‌های مترو و پی‌گیری اتصال ریلی تهران به پردیس از جمله مواردی است که در برنامه طرح جامع شهرسازی شهر پردیس قرار خواهد گرفت.
مبارک قدم در خاتمه این آیین، پاسخ‌گویی به فضای شهر به کلیه نیازهای آموزشی، درمانی، مذهبی، ورزشی و اوقات فراغت شهروندان، ایجاد عرصه‌های عمومی برای برگزاری رویدادهای ملی و مذهبی، افزایش روحیه شهروندان در پردیس و ایجاد هویت شهری را تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا