معرفی سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری پردیس

صبح امروز و در جلسه‌ای با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس، سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، مجید صبوری معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی و نوید عباسی معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار، خدادادی و قاصدی بخشداران بومهن و جاجرود و مدیران و پرسنل فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در این جلسه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد حضور داشتند و طی آن حسن بابایی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معرفی و مشغول به کار شد.

بابایی با ۲۰ سال سابقه فعالیت در وزارت کشور، پیش از این در شهرستان ری و به عنوانبخشدار خاوران مشغول خدمت بوده و در رشته‌های علوم سیاسی و حقوق نیز تحصیل کردهاست.

متن حکم بابایی که به امضای استاندار تهران رسیده به شرح زیر است:

جناب آقای حسن بابایی سنبل آبادی

سلام علیکم؛

به موجب این ابلاغ و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان پردیس، جنابعالی به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آن شهرستان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی، با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به‌کارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم شهرستان که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق باشید.

انوشیروان محسنی بندپی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا