معرفی رئیس جدید اداره صمت شهرستان پردیس

حامد سوریان طی حکمی از سوی رئیس سازمان صمت استان به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، آیین تکریم از قاسم صفری و معرفی حامد سوریان به عنوان رئیس جدید اداره صمت شهرستان پردیس با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان، معاون سازمان صمت استان تهران، معاونان فرماندار، روسای برخی ادارات و رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پردیس در ابتدای این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق این اداره به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و از مدیر جدید خواست با برنامه ریزی مناسب، استفاده از خرد جمعی و وسعت نظر همچنین برخورد مناسب با ارباب رجوع و اتخاذ رویکردی مثبت و سازنده، تسهیل تولید، حمایت از صنعت و تجارت و ساماندهی معادن را در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه پور حیدری معاون سازمان صمت استان، ضمن معرفی حامد سوریان به عنوان مدیر جدید اداره صمت شهرستان، از وی به عنوان فردی با تحصیلات مرتبط و تجربیات مفید یاد کرد و فعالیت های صفری در طی دوران تصدی خود را موثر و هدفمند خواند و دلیل این جابجایی را درخواست صفری به دلیل مشکلات شخصی دانست.

ارائه گزارش عملکرد رئیس سابق و بیان برنامه های رئیس جدید از دیکر رویدادهای این مراسم بود و در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات صفری تجلیل و حکم مسئولیت سوریان که از سوی یدالله صادقی رئیس سازمان صمت استان صادر شده بود به وی اهداءشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا