معبر شهید حق وردیان بومهن نیاز به اصلاح هندسی دارد/ استفاده از زیرگذر پل روستای طاهرآباد و مسیرهای جایگزین دیگر، نقش مهمی در کاهش ترافیک بومهن دارد

رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه ورودی معبر شهید حق وردیان نیاز به اصلاح هندسی دارد، گفت: اهالی که از سمت خرمدشت، کمرد و آزادراه پردیس به سمت بومهن می‌آیند  می‌توانند مسیر‌های جایگزین مانند کنار پمپ‌بنزین کوثر و زیرگذر پل روستای طاهرآباد برای کاهش تراقیک استفاده کنند.

به گزارش صبح پردیس؛ روح‌الله روزبه با اشاره به همزمانی بازگشت کارمندان، کارکنان و کارگران کارخانه‌ها، ادارات و کارگاه‌ها که در منطقه بومهن ساکن هستند، اظهار کرد: همه‌روزه از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 و 15 دقیقه شاهد وجود ترافیک شامگاهی آزاد دهنده در شهر بومهن هستیم که یکی از دلایل بروز این ترافیک در این منطقه است.
وی افزود: وجود نقص هندسی در ورودی خیابان شهید حق وردیان که محل سکونت تعداد زیادی از جمعیت ساکن در شهر است، یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این ترافیک است؛ چراکه مدخل این خیابان برای ورود این تعداد خودرو مناسب نیست.
رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس با اشاره به جمعیت ساکن در خیابان شهید حق وردیان، تأکید کرد: همزمانی ورود کارکنان از مکان‌های مختلف به شهر بومهن دلیلی بر ازدیاد خودروها و نبود امکان ورود به خیابان شهید حق وردیان سبب ایجاد ترافیک شامگاهی است.

روزبه بابیان اینکه این خیابان مسیرهای جایگزین دیگری هم دارد که متأسفانه شهروندان از آنها استفاده نمی‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم با اطلاع‌رسانی برخی از این مسیرهای جایگزین، مردم کمتر با ترافیک درگیر شوند.
وی ادامه داد: اگر اهالی که از سمت خرمدشت، کمرد و آزادراه پردیس به سمت بومهن می‌آیند از مسیرهای جایگزین ورودی از کمربندی جنوبی استفاده کنند، تا حد زیادی در کاهش ترافیک تأثیر دارد.
رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس متذکر شد: همچنین برای دسترسی به این منطقه از کنار پمپ‌بنزین کوثر و زیرگذر پل روستای طاهرآباد استفاده کرده و تا سه راهی دلاوران دسترسی محلی داشته باشند.
روزبه با اشاره به اینکه شهرک طلاییه جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است، خاطرنشان کرد: افراد ساکن در آن منطقه می‌توانند از مسیر کمربندی استفاده کنند.
رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس تأکید کرد: اگر اهالی نیاز به دسترسی به بخشی از شهر داشته باشند می‌توانند از بلوار قریب و خیابان دلجو به بخش‌هایی از شهر دسترسی داشته باشند و نیازی نیست همه خودروها در ورودی خیابان شهید حق وردیان تجمع کنند.

روزبه بیان کرد: ورودی این معبر نیاز به اصلاح هندسی دارد؛ اما با توجه به اینکه فعلاً امکان انجام این امر میسر نیست، سبب شده ترافیک‌هایی را در آنجا شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه از خودروهای مسافربر شخصی و عمومی خواهش می‌کنم از توقف در مدخل این خیابان خودداری کرده و با توجیه مسافران نسبت به وضعیت ترافیک، مقداری قبل یا بعدازاین محل توقف کنند، تأکید کرد: از تاکسی‌ها و خودروهای حمل‌ونقل عمومی توقع ویژه داریم که در همکاری با ما از توقف در ورودی این خیابان خودداری کنند تا شاهد ترافیک در این منطقه نباشیم.
رییس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با تحقیق از مسیرهای جایگزین مطلع شوند، گفت: برای دسترسی به اکثر نقاط شهر، مسیر جایگزین بلوار امام خمینی (ره) وجود داشته و نیازی نیست لزوماً همه شهروندان از یک مسیر استفاده کنند و همچنین می‌توانند با تلفن تماس ۷۶۲۲۲۶۵۵، اداره راهنمایی و رانندگی شهر بومهن تماس گرفته و مسیرهای جایگزین را سؤال کنند و یا از وضعیت ترافیک آگاه شوند.
منبع: دانا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا