معابر سطح شهر بومهن برف‌روبی و نمک پاشی شد

در پی بارش ناگهانی برف، معابر سطح شهر توسط تیم‌های ستاد برفروبی شهرداری بومهن برف‌روبی و نمک پاشی شد.

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن عبدا… میرزایی شهردار بومهن در این خصوص اظهار کرد: همزمان با شروع ناگهانی برف از ساعات اولیه شب گذشته، برفروبی و نمک‌پاشی در سطح معابر شهر شروع شده و این روند ادامه دارد.

️وی با بیان اینکه در حال حاضر بازگشایی و تسهیل عبور و مرور در سطح شهر اصلی ترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: تمام نیروهای ستاد برفروبی و نمکپاشی شهرداری بومهن حال در آماده‌باش کامل هستند.

️شهردار بومهن با تاکید براینکه تمام توان و تجهیزات شهرداری، در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان در قالب ستاد برفروبی پای کار آمده اند گفت: مخازن نمک و ماسه که از زمان آغاز فعالیت ستاد برفروبی شهرداری در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده بود طی روزهای اخیر شارژ و در اختیار شهروندان است.

️میرزایی ادامه داد: با توجه به اینکه معابر زیادی از شهر بومهن شیب‌دار هستند، این معابر در اولویت پاکسازی و برفروبی قرار دارند.

️وی در پایان اظهار کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا ماشین‌آلات برفروبی این شهرداری بتوانند نسبت به پاکسازی و برفروبی معابر اصلی سطح شهر اقدام کنند.

️گفتنی است بارش برف هم‌اکنون در سطح شهر ادامه دارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا