بخشدار مرکزی پردیس:

معابر روستای کرشت آسفالت و جدول‌گذاری شد

بخشداری مرکزی پردیس گفت: پروژه های آسفالت وجدول گذاری خیابان های کسری، لاله مرکزی و شهیدعباسی در محدوده قانونی روستای کرشتِ پردیس توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با یک میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محمود حیدری اظهار داشت: بهبود وضعیت راه‌های روستایی راهکاری برای کمک به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر جامعه‌ به شمار می‌روند است تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را هموار کند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از معابر با آسفالت مناسب در روستا خواسته بر حق ساکنان است، توضیح داد: آسفالت معابر روستایی پیش از آغاز فصل سرما و بارش های پیش رو یکی از مطالبات بر حق روستائیان است که با دریافت اعتبار یاد شده در سطح روستای کرشتِ پردیس اجرایی شد.

بخشدار مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های صورت گرفته در حوزه احداث و نگهداری از معابر از روستائیان درخواست و انتظار داریم که بیش از پیش نسبت به حفظ و نگهداری از راه‌های موجود، استفاده بهینه‌تر از آنها، طول عمر آنها توجه داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه در سالجاری به بخش مرکزی ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی تخصیص داده شده توضیح داد : تاکنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

وی افزود: از نیمه دوم شهریورماه ۱۴۰۱ اجرای آسفالت وبهسازی دو مسیر از معابر روستاهای اصطلک و باغکمش در بخش مرکزی در دست اقدام و اجرا است.

بخشدار مرکزی پردیس ادامه داد: پروژه روکش آسفالت ۲ کیلومتر از جاده روستای واصفجان در بخش مرکزی انجام و دسترسی روستائیان به این معبر روستایی تسهیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا