مصوبه نهایی وام یک هزار میلیاردی مسکن مهر پردیس صادر شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مصوبه نهایی پرداخت وام یک هزار میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس از سوی بانک مرکزی کشور صادر شد.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت افزود: این وام توسط شعبه نارمک بانک مسکن به شرکت عمران پردیس پرداخت می شود و صرف ساخت پروژه‌های زیر بنایی و تکمیل پروژه‌های مسکن مهرخواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: از سال گذشته پی گیردریافت وام یک هزار میلیارد تومانی از محل تبصره ۸ قانون بودجه بودیم و با مساعدت وزیر راه و شهر سازی دریافت این وام محقق شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: دریافت وام گام مهمی در تسریع پروژه های نیمه کاره مسکن مهر پردیس و تحویل به موقع واحدهای باقی مانده به مالکان و متقاضیان در پردیس است.

هدایت با اشاره به میزان سود وام تصویب شده اظهار داشت: سود این وام برای شرکت عمران شهر جدید پردیس ۱۸ درصد تعیین شده است.

وی ادامه داد: تکمیل عملیات زیر بنایی فاز ۱۱ شهر جدید پردیس، محوطه سازی و تکمیل واحدها در فازهای ۵، ۸،۹ با بهره گیری از وام تخصیصی با سرعت بیشتری اجرایی خواهدشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این وام در قبال توثیق وثایق غیر منقول واجد شرایط با رعایت سایر ضوابط و مقررات به شرکت عمران پرداخت می‌شود.

هدایت با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در فازهای ۵ و ۹ افزایش چشمگیری داشتند، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تیرماه امسال پانزده هزار واحد مسکن مهر را در فازهای ۸، ۵، ۹ و ۱۱ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: حدود ۱۰ هزار واحد دیگر در فازهای یاد شده تا آخرشهریورامسال تکمیل وبه مالکان تحویل خواهد شد.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا