آموزش مدیریت مصرف آب آشامیدنی به دانش‌آموزان بومهنی

دانش‌آموزان مدرسه آزادواری بومهن از برنامه‌های آموزشی دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران بهره‌مند شدند.
به گزارش صبح پردیس، باهدف فراگیری روش‌های مصرف بهینه آب آشامیدنی برای بیش از ٢٧٠ دانش‌آموز در مدرسه ابتدائی آزادواری برنامه‌های آموزشی اجرا شد.
بر اساس این گزارش در برنامه آموزشی یادشده که به تفکیک هر کلاس به‌طور جداگانه انجام شد، راه‌های حفظ منابع آب، روش‌هایی که منجر به هدر رفت سفره‌های آب زیرزمینی می‌شود و عواملی که باعث آلودگی منابع آب می‌شوند و روش‌های صحیح مصرف آب در قالب نمایش فیلم‌های پویانمایی برای دانش‌آموزان حاضر در این برنامه به نمایش گذاشته شد.
سیده اشرف هاشمی کارشناس روابط عمومی آبفای شرق در ادامه ضمن تقدیر از همکاران فرهنگی در مدارس در راستای آموزش همگانی ترویج فرهنگ مصرف بهینه، گفت: آموزش به دانش‌آموزان در مدارس می‌تواند درروند فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب کمک به‌سزایی داشته باشد.
وی همچنین بابیان اینکه دانش آموزان باید حامیان آب در منزل، محله و مدارس باشند و با نظارت بر شیرآلات مانع از هدر رفت آب شوند، افزود: اجرای طرح حامیان آب گامی مؤثر برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در امر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب است.
گفتنی است در پایان این برنامه آموزشی اقلام تبلیغاتی از سوی آب و فاضلاب شرق استان تهران در بین دانش‌آموزان توزیع شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا