مشارکت مردم در لیلة القدر انتخابات از ارکان حفظ نظام است

امام جمعه پردیس گفت: مشارکت مردم در لیلة القدر انتخابات از ارکان حفظ و بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی، همچنین تبریک و تسلیت شهادت شهید سردار حسین محمدی، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید حسین محمدی که در یک عملیات جنایتکارانه توسط رژیم صهیونیستی در سوریه به شهادت رسیدند و در روز دوشنبه در شهرستان پردیس مراسم تشییع باشکوهی برگزار شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه فرصت اطلاع‌رسانی بسیار محدود بود اما تا جایی که مردم عزیز شهرستان مطلع شدند حضور پیدا کردند و آن تدین و انقلابی و ولایی بودن، ایثار و دوست‌دار شهدا بودن، اهل جهاد و شهادت بودن و غیره را در شهرستان پردیس به نمایش گذاشتند.

امام جمعه پردیس افزود: مردم خوب، باصفا و انقلابی شهرستان پردیس (شهرهای بومهن، سعیدآباد، خسروآباد و پردیس) که همیشه خوش می‌درخشید و روز به‌روز بر عزت، عظمت، آبرو، اتحاد و هویت فرهنگی شهرستان می‌افزایید.

حجت الاسلام حسینی ضمن تقدیر از تمامی افرادی که در برگزاری این مراسم باشکوه زحمت کشیدند، ابراز کرد: به خانواده محترم و بصیر این شهید عزیز هم تبریک و هم تسلیت عرض می‌کنیم که با وضعیت سختی که داشتند چقدر بزرگوارانه با تشییع‌کنندگان همراهی کردند.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران اعتکاف شهرستان پردیس عنوان کرد: زمینه برای معتکفین خصوصا معتکفین دانش آموزی فراهم شد و با برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی، معرفتی، مشاوره، قرآنی و غیره معتکفین از معارف الهی سیراب و به خدا نزدیک‌تر شدند.

امام جمعه پردیس مبنای امامین انقلاب از نظریه مردم‌سالاری دینی و جمهوری اسلامی را برای حضار اعلام و اذعان کرد: باید مراقب گل به خودی‌های انتخاباتی باشیم زیرا همان‌ها که سال‌ها کشور را تحریم، سفره مردم را کوچک، خیابان‌ها را آتش زده و خوبان زیادی را در شهرها ترور کردند، پروژه مشارکت پائین در انتخابات را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: ابزار نهایی این خناسان برای قهر مردم با صندوق‌های‌ رای‌گیری القاء این است که رأی مردم در گذشته بی‌اثر بوده و در آینده هم بین این و آن تفاوتی نیست.

وی اضافه کرد: دسته اول کسانی که گل به خودی میزنند شامل کسانی است که تصور می‌کنند با تخریب، اتهام‌زنی و به‌اصطلاح افشاگری موجب روشنگری و رونق انتخابات می‌شوند و متأسفانه این اقدام زشت و زننده را هم اخیراً کلید زدند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: این افراد نمی‌دانند که ثمره نهایی این دست اقدامات، فارغ از قضاوت اخلاقی و شرعی و قانونی، تنها و تنها تأیید گزاره «فساد سیستمی» است که دشمن این روزها و در شبِ انتخابات، هر دم بدان می‌دمد.

حجت الاسلام حسینی افزود: دسته دوم نیروی دشمن برخی از مسوولان هستند که در این برهه با تصمیمات شتاب‌زده موجب سوءتفاهم و خطای ادراکی در جامعه می‌شود و فرصت را برای دشمنی‌ها فراهم می‌کنند و باید با تبیین این راه‌ها را از دشمن سلب کنیم.

وی با بیان اینکه غرب آسیا با طوفان الاقصی، بدون آمریکا و اسرائیل خواهد شد، گفت: کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه با غافلگیری‌های حماس درحال انجام است و این اقدامات وجهه رژیم صهیونیستی را به شدت تنزل داده است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: باتوجه به شکست متحدِ اصلیِ واشنگتن که اسرائیل غاصب است، اتکای کشورهای منطقه به‌ویژه حاشیه جنوبی خلیج‌فارس به چتر امنیتی و دفاعی آمریکا در منطقه بی‌معنا شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به چراغ سبز آلمان نازی به تداوم نسل‌کشی در غزه، عنوان کرد: آلمان روز جمعه شکایت درباره نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را رد و اعلام کرد آماده است تا با شرکت در جلسات دیوان بین‌المللی دادگستری به‌ عنوان طرف ثالث، از اسرائیل دفاع کند و گفتند؛ اتهام عنوان‌شده «هیچ مبنایی» ندارد و دولت آلمان به حمایت از اسرائیل در دفاع از خود در برابر گروه حماس ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: برلین بر این تصور است که با پشتیبانی از اسرائیل کودک‌کش می‌تواند دامان آلمان را از جنایات حکومت آلمان نازی در جنگ جهانی دوم مانند هولوکاست و کشتار غیرنظامیان در کشورهایی مانند شوروی پاک کند.

امام جمعه پردیس با اشاره به حذف نام ایران از ذیل توصیه شماره هفت گروه ویژه اقدام مالی (FATF)، ابراز کرد: با درخواست ایران مبنی بر حذف نام ایران از ذیل توصیه ۷ و سایر اسناد این نهاد، و عقب‌نشینی کارگروه اقدام مالی از تصمیم قبلی خود، امید است که اتفاقات خوبی را در جهت گشایش‌هایی برای کشور شاهد باشیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: گفتنی است؛ محدودیت‌های مربوط به توصیه ۷ FATF ارتباطی با محدودیت‌های مربوط به لیست سیاه FATF ندارد، لیکن این اصلاح به نوبه خود می‌تواند گشایش‌هایی برای کشور و تعامل با این نهاد به‌وجود بیاورد.

وی با اشاره به بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) به ایران (1357ش) و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ارائه مباحثی درخصوص رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در این دهه تمام جشن‌ها و مراسم‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم همزمان از تلاش‌ها، اقدامات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شوند.

امام جمعه پردیس، مشارکت مردم در لیلة القدر انتخابات را از ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی دانست و گفت: مردم ستون دین و نقطه کانونی حیات انقلاب اسلامی‌اند و مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جمعه کشور در 50 دقیقه صحبت بیش از 99 بار کلمه مردم را بیان فرمودند و مهمترین آن «نمازجمعه، نماز مردم؛ ائمه جمعه، در خدمت مردم» است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا