مسیر شرقی پارک فناوری پردیس مسدود می‌شود

معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار پردیس، از تصویب طرح مسدود سازی مسیر خاکی مجاور ضلع شرقی پارک فن آوری پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، نشست کمیته فنی شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان به ریاست ملیحه باقری معاون عمرانی فرماندار پردیس و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

هدف از این نشست بررسی طرح های پیشنهادی پارک فن آوری پردیس برای مسدود سازی مسیر خاکی مجاور ضلع شرقی پارک بود.

در ابتدا توجیهات فنی و ایمنی نماینده پارک فن آوری پردیس مطرح و پس از ارائه طرح‌های توسعه ای روستای کرشت بر اساس افق جمعیتی و تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ پارک فناوری پردیس با نظارت و هماهنگی اداره راهداری نسبت به ترمیم یا تعویض فنس قسمت شرقی اقدام کند.

همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حداکثر ظرف مدت یک هفته ضوابط موجود برای طراحی مسیر ورودی اصلی روستای کرشت را به فرمانداری ارائه دهد.

مشخص شدن عرض معبر ورودی روستای کرشت با توجه به افق جمعیتی پس از بازدید میدانی با حضور نمایندگان بخشداری بومهن، پارک فناوری پردیس، شرکت ارتباطات زیرساخت، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه و مسدود سازی میبر مجاور ضلع شرقی پارک فن آوری با رعایت مسائل ایمنی و هشدار دهنده پس از اطلاع رسانی عمومی مناسب به صورت موقت و با فرض تایید نهایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا