استاندار تهران:

مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت‌ها است

استاندار تهران با تاکید بر برنامه ریزی صحیح در حوزه سرانه های مختلف شهر پردیس، گفت: مسکن مهر پردیس نیازمند تامین زیرساخت ها است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مردمی پردیس که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسوولان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات، با اشاره به حضور شکوهمند مردم و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: ملت عزیز توفیق حضور و مشارکت اثر گذار در آزمون سیاسی اسفندماه را داشتند که اثرات مادی و معنوی آن در سطوح مختلف آشکار خواهد شد.

استاندار تهران ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همه جانبه افرادی که برای نهضت بزرگ مسکن فعالیت می کنند، گفت: شایسته است که یاد وزیر فقید مرحوم رستم قاسمی و مدیر عامل پیشین شرکت عمران شهرهای ایران که زحمات زیادی را متقبل شدند گرامی بداریم.

فخاری با بیان اینکه مسکن به عنوان یکی از نیازمندی های مهم برای همه جوامع مطرح است، افزود: اهمیت این موضوع را برای جوانانی که در انتظار آینده ای روشن هستند باید دوچندان بدانیم.

وی با اشاره به اینکه اراده‌ای که برای تکمیل نهضت بزرگ مسکن وجود دارد، ستودنی است، عنوان کرد: باید برای تامین زیرساخت ها در حوزه مسکن مهر پردیس تلاش های بیشتری صورت بگیرد چرا که در این حوزه نیازهای زیرساختی بیشتری احساس می شود.

استاندار تهران با بیان اینکه پردیس بالای ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در خود جای داده و باید دارای یک افق جمعیتی روشن باشد، تاکید کرد: ضروری است که برای زیرساخت ها و سرانه های این شهرستان برنامه ریزی های صحیح صورت بگیرد‌.‌

فخاری با اشاره به تعهداتی که دولت در خصوص پیش پرداخت های مردم بر عهده گرفته است، گفت: تامین هزینه‌هایی که به دلیل افزایش قیمت‌ها بالا رفته بسیار کار سختی است و این امر یک کار جهادی را می طلبد.

استاندار تهران وزیر راه و شهرسازی را از پیش قراولان حوزه مسکن و رفع دغدغه های مردم در این زمینه دانست و بیان کرد: ایشان با نیت و اراده خالصی که دارند با کمک های همه جانبه به پیمانکاران و مشاوران، کار را به انجام خواهند رساند و با یاری خدا مسکن مردم، تامین و تحویل خواهد شد و در این زمینه امیدوار هستیم با این همت بتوانیم در پایان سال۱۴۰۳ مسکن مهر پردیس را به اتمام برسانیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا