مسکن مهر پردیس دیرتر از نقاط دیگر کشور افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت:‌ مسکن مهر پردیس دیرتر از نقاط دیگر کشور افتتاح می‌شود، زیرا کلنگ آن دیرتر زده شده است.

به گزارش صبح پردیس؛ محسن نریمان اظهار داشت: برای تأمین آب در مسکن مهر پردیس باید کوه‌ها را شکافته و مخازن را ساخته و نصب کنیم و در ادامه، آب را با پمپاژ به مخازن و بالای برج‌ها برسانیم؛ برای بازگشت به واحدها فشارشکن نصب کنیم و اقدامات مختلفی را فقط برای تأمین آب انجام می‌دهیم که هیچ‌کس خبری از این فعالیت‌ها ندارد.

نریمان بیان کرد: مسؤولان وقت به دلیل رایگان بودن زمین، به این منطقه با توپوگرافی سخت آمدند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید اضافه کرد: با دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، کار بزرگی انجام شد و امروز با اعمال مدیریت دارایی‌ها، با بانک مسکن تبادل قرارداد هزار میلیارد تومانی خواهیم داشت.

وی افزود: هر هزینه‌ای در طرح‌های زیربنایی و روبنایی شهر پردیس انجام دهیم، ارزش‌افزوده آن به ساختمان‌های مسکن مهر می‌رسد و این نوید را به متقاضیان می‌دهیم که امروز شاید با سختی‌ها در واحدها اسکان پیدا کنند، اما در برنامه داریم هزاران میلیارد تومان هزینه کنیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: مسکن مهر به محیطی پرجاذبه تبدیل خواهد شد؛ همان‌گونه که امروز نیز فعالیت‌ها آغاز شده و مخاطبان زیادی خواهان زمین‌های ویلایی پردیس هستند.

نریمان ادامه داد: طی ماه‌های آینده ما در پردیس مرتباً افتتاح خواهیم داشت؛ اما طبیعی است که مسکن مهر پردیس دیرتر از نقاط دیگر کشور افتتاح شود، زیرا کلنگ آن دیرتر زده شده و انتقال آب، گاز، برق و … دشوار است.

وی تصریح کرد: تمام عزم خود را جزم کردیم تا واحدهای مسکن مهر را با تمام خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا