به همت هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان پردیس برگزار شد:

مسابقات دوستانه کیک بوکسینگ باشگاهی به مناسبت دهه کرامت در بومهن

در اختتامیه این رویداد ورزشی با حضور درخشان دارا معاون اداره ورزش و جوانان، مهران همدانی رییس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان پردیس، فاطمه موسوی نایب رییس هیئتو مدیریت باشگاه میثم از مقام آوران هر رده سنی، داوران و مربیان تلاشگر با اهدای حکم و مدال و سپاس نامه تقدیر شد.

به گزارش صبح پردیس،  دکتر دارا در جمع دختران رزمی کار ضمن تبریک دهه کرامت، قدردانی از برنامه ریزی هیئتورزش‌های رزمی به ریاست همدانی از فاطمه موسوی نایب رییس هیئت و مدیر باشگاه به جهت تعامل با اداره ورزش در راستای توسعه ورزش بانوان قدردانی کرد و برگزاری این‌گونهمسابقات را به منظور آمادگی، تمرین استقامت و آشنایی ورزشکاران با تکنیک‌های سایر مربیان مثمر اثر دانست.معاون اداره ورزش و جوانان از دختران خواست ضمن تلاش برای کسب سکوهای قهرمانی و پیشرفت در ورزش بر تعالی اخلاقی یک دختر مسلمان و با نجابت بیش از پیش اهتمام داشته باشند و همواره سجایای اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (س) را سرلوحه اخلاقیات و معنویت را با ورزش قهرمانی خویش همراه سازند.

مسئول کارگروه توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: بانوان رزمی کار شهرستان بسیار مستعد و مصمم پای کار هستند و کسب مقام برتر هیئت رزمی شهرستان در سطح استان تهران نشاندهنده موفقیت‌های مربیان و هنرجویان رزمی در بخش بانوان نیز بوده است.

وی از انسجام اتحاد همدلی و افتخارآفرینی هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان پردیس ابراز خرسندی نمود و گفت: خوشبختانه اداره ورزش و جوانان و ریاست و مجموعه هیئت رزمی شهرستان از هر مساعدت و کوششی برای پیشرفت مجموعه هیئت ورزش‌های رزمی دریغ نخواهند کرد.

وی بیان کرد: هیئت رزمی شهرستان پردیس نه تنها افتخار ورزش و جوانان شهرستان است، بلکه در سطح استان تهران و کشور مطرح و حرف برای گفتن دارد که جا دارد از مدیریت خوب همدانی ریاست هیئت و همراهی موسوی نایب رییس تقدیر و تشکر گردد.

در ادامه رییس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان ورزش، اتحاد و افتخار را سه عنصر مهم در موفقیت هیئت ورزش‌های رزمی به عنوان هیئت موفق و برتر استان مطرح کرد و افزود: ما با ورزش به اتحاد می‌رسیم و با اتحاد به افتخار.
مهران همدانی محوریت خود را با برنامه‌های مدون و هدفمند، همگانی کردن رزمی در بین شهرستان، بخش‌ها و روستاها بیان داشت و تاکید کرد: در بُعد قهرمانی اهتمام جدی برای کسب سکو در استان و کشور توسط شما عزیزان در دو بخش آقایان و بانوان وجود دارد.

همدانی تأکید کرد: آنچه باعث ماندگاری یک ورزشکار می‌شود صرفاً افتخارات ورزشی نیست، بلکه اخلاق مداری اوست.

گفتنی است رزمی کارانی از باشگاه‌های پاسارگاد، میثم و زاگرس روز پنج شنبه به رقابت پرداختند که نتایج تیمی مسابقات به شرح ذیل است:
باشگاه میثم _مقام اول
باشگاه پاسارگاد_مقام دوم
باشگاه زاگرس_مقام سوم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا