مسئول کانون کارگران شهرستان‌های پردیس و دماوند معرفی شد

با پیشنهاد رئیس شورای سیاستگذاری کانون کارگران کشور و موافقت دبیرکل این کانون، مسئول کانون در شهرستان‌های پردیس و دماوند منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، با پیشنهاد رئیس شورای سیاستگذاری کانون کارگران کشور و موافقت عبدالرحمن خدائی دبیرکل این کانون امیر نادعلئی طی حکمی به سمت مسئول کانون در شهرستان‌های پردیس و دماوند منصوب شد.

در قسمتی از این حکم:

برادر گرانقدر جناب آقای امیر نادعلئی
ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با عنایت به لزوم تصدی افراد متخصص، متعهد و ولایت‌مدار در کانون کارگران سراسر کشور و فعالیت در جهت ارائه خدمات معاضدتی و مشاورتی در مناطق شهری و روستایی کشور به آحاد جامعه در کلیه زمینه‌ها و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری و…، بدینوسیله نظر به تخصص و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مسئول کانون کارگران شهرستان‌های پردیس و دماوند منصوب می‌گردید.

امید است با بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی کانون کارگران و بمنظور حمایت، پشتیبانی و دفاع از حقوق کارگران کشور بر پایه مطالعات علمی، مطالبات عقلایی جامعه کار، استانداردهای جهانی، الزامات قانون اساسی کشور جهت دستیابی به راهبرد و برنامه مناسب برای شکل‌گیری جامعه‌ای سالم و برخوردار از امکانات عادلانه منابع ملی کشور و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تعامل و همفکری با کلیه ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط در جهت انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است؛ قبل از اعطا این حکم، اسامی مسئولین این کانون در وزارت کشور و همچنین سایت رسمی این کانون به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا