امام جمعه پردیس:

مسئولان شهرستان پردیس موضوع ساخت و سازها را به طور جدی مدیریت کنند/ صبر انقلابی مردم شرط موفقیت دولت جهادی است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دولت سیزدهم برای فائق آمدن بر شرایط سخت کنونی، نیازمند صبر انقلابی ملت با سه مؤلفه‌ زمان، آرامش و پشتوانه‌ مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اظهار داشت: این سه عنصر فرصت‌هایی است که مخالفان و معاندان آگاه و برخی دوستان ناآگاه در تلاشند از دولت سلب کنند.

وی با بیان اینکه برخی جریانات به صورت مداوم، عملکرد دولت نوپای آیت‌الله دکتر رئیسی را با دولت قبل مقایسه می‌کنند، گفت: این مقایسه‌های غیر منصفانه با این هدف است که القا کند دولت جدید، زمان کافی برای حل مشکلات داشته است، بدون اینکه اشاره کنند که اکثر مشکلات فعلی، ریشه در تصمیمات دولت قبل دارد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به ۱۰۰ روزه شدن دولت سیزدهم، توضیح داد: دولت انقلابی در جبهه های رویکردی، روحی، انگیزشی و عملکردی کارنامه خوب و قابل قبولی دارد.

به گفته حسینی رویکرد صحیح رئیس جمهوری و اعضای دولت در سیاست خارجی، حضور دولت در میدان با روحیه و مدیریت جهادی، موفقیت در واکسیناسیون عمومی، پرداخت حقوق ماهیانه دولت بدون استقراض و خلق پول، خروج از رکود و آزادسازی چهار میلیارد دلار دارایی های ایران را می توان عملکردهای قابل دفاع دولت طی ۱۰۰ روز نخست دولت به شمار آورد.

وی با اشاره به مطالبات بر حق مردم، اظهار داشت: دولت با فوریت تمام جلوی گرانی های بی رویه و بی منطق را بگیرد و با مردم، صریح و صمیمی صحبت کنند و موانع و مشکلات موجود را با مردم در میان بگذارند و ثبات و آرامش را در بازار سرمایه و بورس که زندگی بیش از ۴۰ میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده با اتخاذ تدابیری برگردانند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان و استعدادهای برتر علمی، اظهار داشت: بنا بر منویات معظم له، برای رسیدن به‌ تمدن نوین اسلامی باید مرزهای دانش را طی کرد و کسانی که به هر نحوی نخبگان کشور را با بی انگیزگی و نا امید کردن به مهاجرت از کشور تشویق می کنند، خائن هستند و به کشور و خون شهدا خیانت می کنند.

*دشمن به ضعف خود در مقابل ما اعتراف کرد

حسینی با اشاره به اعتراف دشمن به ضعف در برابر ایران با عبارت عملیات “مرگ با هزاران ضربه چاقو”، توضیح داد: طی ۲ ماه گذشته نفتالی بنت در دیداری با جو بایدن، سخن از عملیات “مرگ با هزاران ضربه چاقو” بر زبان می‌آورد و می‌گوید ما توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم اما می‌توانیم با سلسله عملیات امنیتی، نظامی و رسانه‌ ای کوچک، بر پیکره ایران ضربات متعدد وارد کنیم.

وی افزود: اجرای عملیات کور و بزدلانه‌ ای مانند حمله هکری به سیستم حمل و نقل ریلی در مرداد ماه، حمله هکری به سامانه سوخت‌ رسانی و پمپ‌ بنزین‌ها، هدف قرار دادن مراکز هسته‌ای و دفاعی با عملیات پهپادی، ترور نیروهای موثر مانند شهید فخری‌زاده، تشدید تحریم نفتی ایران توسط بایدن، ضربه به جبهه مقاومت در عراق و سوریه و لبنان، نمونه هایی از عملیات هزاران ضربه چاقو است.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دشمن در صدد است نگذارد امیدِ به وجود آمده در مردم به شرایط جدید، پایدار بماند و استکبارِ رسانه‌ای درصدد است با این تحرکات و عملیات، با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه، قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد و راهکار مقابله با این جریانِ “رسانه پایه” و اغواگر، “جهاد تبیین” است.

حسینی گفت: در طول ۲ سال گذشته ایران و جبهه مقاومت بیش از صدها بار هیمنه دشمن را در عرصه نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و سایبری به ‌چالش کشیده‌ اند و طبیعی است در میدان جنگ هر تکی، پاتکی و هر حمله‌ای ضدحمله‌ای دارد، اما در میدان نبردِ ایران با امپراطوری دشمن، اقتدار ایران آنگاه روشن می‌شود که بدانیم ایران و جبهه مقاومت در یک جنگِ جهانیِ ترکیبی در حال دفاع و حمله هستند.

*شکست تحریم‌های ظالمانه آمریکا

وی به عصبانیت بایدن از اقدامات تحریم ‌شکنانه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اقدامات خوبی را در شکستن تحریم های ظالمانه آمریکا داشته است و این امر بایدن را به شدت عصبانی کرده است و در تلاش است تا کشورهایی که از ایران نفت می خرند را منصرف کند.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: هدف بایدن از این اقدام خصمانه این است که در مذاکرات هشتم آذر در وین زیاده خواهی های خود را به ایران و ۱+۴ تحمیل بکند چراکه تهران با اعضای برجام ارتباط موثر و موفقی داشته و آمریکا از ناکارآمدتر شدن ابزار تحریم به شدت در هراس است.

حسینی گفت: این اقدام خصمانه بایدن بیشتر برعلیه اقتصاد جهانی و کشورهایی که نیازمند منابع انرژی امن و مستقل هستند است؛ چراکه کشورهای تولیدکننده یا برخی کشورها مانند کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین درگیر مناقشات داخلی هستند و یا مانند اعراب حاشیه خلیج فارس اختیارشان دست آمریکا است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خدمت رسانی شهرستان در حال خدمت رسانی است، توضیح داد: قرارگاه خدمت رسانی تاکنون ۲ میز خدمت مسئولان را در محله ترک آباد بومهن و فاز ۹ مسکن مهر پردیس برگزار کرده است.

حسینی ضمن گلایه از ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهرستان، اظهار داشت: برخی از مسئولان، چشم خود را برروی ساخت و سازهای غیرمجاز می بندند و بعد برخی را حکم تخریب می زنند و یا جریمه های سنگینی را بردوش مردم می گذارند و در این راستا از مسئولان می خواهیم که بحث ساخت و سازها را به طور جدی مدیریت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا