امام جمعه پردیس:

مسؤولان پردیس خرید کالاهای ضروری با قیمت مناسب را برای مردم مهیا کنند

امام جمعه پردیس گفت: اکنون که بازارهای نوروزی و نمایشگاه بهاره به دلیل کرونا تعطیل شده است، مسؤولان باید دسترسی آسانتر و خرید کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب برای مردم مهیا کنند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک ولادت امام علی(ع) و ‌روز پدر و تسلیت پیشاپیش وفات حضرت زینب(س)، اظهار کرد: در تربیت فرزندان نباید کوتاهی کرد و نگذاریم فزندانمان در سایت‌ها و فضای مجازی، فرهنگ بیگانه و غیر دینی را فرا بگیرند.

وی گفت: متاسفانه دلیل بی‌ادبی فرزندان این دوره این فضاها است زیرا در گذشته احترام به والدین در اولویت بود اما امروز برخی از خانواده‌ها انقلاب را آن طور که باید، نمی‌شناسند لذا باید بیشتر به تربیت نسل جدید اهمیت بدهیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به انتخابات و بیان اینکه دولت جوان و حزب الهی نیاز داریم، تصریح کرد: شهید رجایی چند دقیقه به نماز کار خود را تعطیل می‌کردند و به عبادت خدا می‌پرداختند اما در برخی ادارات ما نماز جماعت وجود ندارد و این افراد خدا را هم ندیده و به مردم اهمیت و خدمت نمی‌کنند.

حجت الاسلام حسینی در خصوص نقش نفاق و مساوات در اسلام و جایگاه بخشش مسلمانان در آستانه عید نوروز سخنانی را بیان و تاکید کرد: مواسات یعنی هیچ خانواده‌ای با درد و مشکلات تنها نباشند و در زمان‌های مختلف خانواده‌ها را با مشکلات معیشتی تنها نگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه باید با انفاق و مواسات درد مردم دوا شود ادامه داد: باید در این برهه که معیشت و اقتصاد بر مردم فشار آورده حامی آنها باشیم و اگر سر مسؤولی هم فریاد زدند سنگ صبورشان باشیم.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: برخی برای پز دادن و اسم و رسم به‌دست آوردن انفاق می‌کنند، اینگونه اخلاص از بین می‌رود و مشکلی نیز حل نمی‌شود، باید عزت و کرامت نیازمندان را حفظ کنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: در نهج البلاغه آمده اگر مسلمانان به پاداش الهی باور داشته باشند در بخشش سخاوتمند خواهند شد و امروز کمیته امداد امام راحل بسیار خوب عمل کرده و باید به صندوق ها و کمک به محرومین باور داشته باشیم.

وی ادامه داد: پنجشنبه ۱۴ اسفندماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری و همچنین روز درختکاری است و ادارات باید در این روز نهال رایگان را در اختیار مردم قرار بدهند و تلاش کنیم در پردیس به یاد هرشهید یک نهال بکاریم.

امام جمعه پردیس بیان کرد: رسیدگی به بحث تنظیم بازار و گرانی ها توقع همگانی است و حالا که بازارهای نوروزی و نمایشگاه بهاره به دلیل کرونا تعطیل شده مسؤولان باید دسترسی آسانتر و خرید کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب برای مردم مهیا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا