مسؤولان قدمی برای ساخت مصلای پردیس برنداشتند/ هر بار فقط وعده زبانی می‌دهند

امام جمعه پردیس گفت: مسؤولان قدمی برای ساخت مصلای پردیس برنداشتند و هر بار فقط وعده زبانی می‌دهند.

به گزارش صبح پردیس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی درباره وضع مصلای پردیس اظهار کرد: اکثر شهرستان‌ها درگیر ساخت مصلی و مسائل پیرامون آن هستند و هر شهرستان هم شرایط خاص خود را دارد.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه شرکت عمران شهر جدید پردیس در شهرستان متولی زمین‌ها، زیرساخت‌ها و روبناهای شهر است، تصریح کرد: شرکت عمران پردیس در سال ۷۶ زمینی را برای ساخت مصلا در شهر پردیس اختصاص داد و در همین سال هم کلنگ احداث این پروژه زده شد.

توسلی با بیان اینکه کلنگ‌زنی این پروژه از سال ۷۶ به مدت ۱۰ سال تا امسال بی‌تأثیر ماند، اضافه کرد: سال ۸۶ شرکت عمران این پروژه را بعد از وقفه طولانی به مزایده گذاشت؛ شرکت برنده این مزایده ظرف یک سال سازه فضایی این پروژه را تکمیل کرد و موقع تکمیل ایراد فنی از آن توسط شرکت‌های ناظر شرکت عمران پردیس گرفته شد.

وی با تأکید بر اینکه بعد از وقفه چند ساله بار دیگر این پروژه مورد توجه قرار گرفت، افزود: شرکت خانه‌سازی رزمندگان وارد جریان ساخت مصلی شد؛ باز هم به لحاظ اختلافات دید فنی شرکت عمران پردیس و تناقض با این پیمانکار و پیمانکار قبلی این پروژه متوقف شد.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه ۱۳ بار در دولت دهم با وزیر وقت راه و شهرسازی بابت مصلی صحبت کردم، تصریح کرد: نتیجه‌ای در راستای ساخت و تکمیل مصلای شهرستان پردیس حاصل نشد.

توسلی با بیان اینکه بارها در دولت یازدهم با وزیر راه و معاون وی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مکاتبه و صحبت‌هایی در جهت ساخت و تکمیل مصلای شهرستان داشتیم، اضافه کرد: قول‌ها و وعده‌هایی در این راستا دادند؛ ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی با تأکید بر اینکه هر بار با طرح این موضوع قول‌هایی می‌دهند، تصریح کرد: معاون وزیر و شخص مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با وجود تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در شهرستان، قدمی در جهت تکمیل مصلای پردیس برنداشتند و هر بار فقط وعده زبانی می‌دهند.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه اجرای ماده ۴۸ سلب اختیار از پیمانکار است، اضافه کرد: این اقدام متأسفانه در حد حرف باقیمانده و اقدامی در این راستا انجام نشده است.

توسلی با بیان اینکه مصلی به خاطر سازه فضایی پنج تا ۱۰ درصد بیشتر پیشرفت فیزیکی ندارد، اظهار کرد: با گذشت زمان دیگر این سازه هم فکر نمی‌کنیم کارایی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا