رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس خبر داد؛

احداث مرکز اورژانس در شهر پردیس با کمک خیرین حوزه سلامت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس از احداث مرکز اورژانس در شهر پردیس با کمک خیرین حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، حسینعلی سلیمانی فر در حاشیه نشست احداث یک باب مرکز اورژانس در شهر پردیس با کمک خیرین حوزه سلامت که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان، محمدرضا امامی از خیرین حوزه سلامت، دکتر سیف مدیر اجرایی اورژانس استان تهران، دکتر بسمل مسئول پایگاه‌های اورژانس تهران، دکتر شایان رئیس مرکز اورژانس شهرستان پردیس و دیگر مسئولان در محل جلسات دفتر امام‌جمعه پردیس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه مجموعه شورای اسلامی شهر پردیس پیگیری برای توسعه مراکز درمانی و ارتقای خدمات این حوزه است.

وی افزود: ازاین‌رو، از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های متعددی در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرا شده که یکی از این امور، بهره‌گیری از توان مالی خیرین حوزه سلامت در توسعه سخت‌افزاری مراکز درمانی است.

عضو شورای شهر پردیس اضافه کرد: از این رو، نشست امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستان و شهری و همچنین جناب آقای محمدرضا امامی همسر گرامی بانوی بزرگوار مرحومه نویدی که هر دو این عزیزان از خیرین خوش‌نام و با سابقه در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت و مدرسه‌سازی هستند، برگزار شد.

سلیمانی فر بیان داشت: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد تا مسئولان شهرستان پردیس پیگیری‌های لازم در خصوص برخی مقدمات نظیر زمین مناسب را انجام دهند تا سایر امور در بازدیدها و جلسات آتی نهایی شده و وارد فاز عملیاتی شود.

وی در انتها با اشاره به آیه 32 سوره مائده قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند متعال در این آیه شریفه می‌فرمایند که «هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مانند آن است که همه مردم را حیات بخشیده است».

عضو شورای شهر پردیس گفت: بنابراین، با توجه به این آیه نورانی، سلامت شهروندان به‌عنوان یکی مهم‌ترین دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر پردیس قلمداد شده و در راستای توسعه آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا