مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی برای سربازان وظیفه در شرق استان تهران افتتاح می‌شود

مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی برای سربازان وظیفه در شرق استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمد ابراهیمی، فرمانده مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: یک امتیاز و امکانی در شهرهای شرقی استان تهران فراهم کرده‌ایم که براساس آن سربازانی که قبلا برای آموزش به شهرهای دور دست می‌رفتند اکنون برای خدمت و آموزشی و کل دوران خدمت در شرق استان تهران گذران خدمت می‌کنند.

وی افزود: در خصوص این موضوع یک مرکز آموزشی حسب دستور سردا عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران راه‌اندازی می‌شود که مرکز آموزش فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در فاز 5 پردیس قرار دارد.
ابراهیمی افزود: سربازان دماوند، فیروزکوه، رودهن، بومهن و پردیس و کلا شرق استان تهران برای آموزش به این مرکز مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بعد از آموزش در مرکز یاد شده، سربازان بین کلانتری‌های همین منطقه تقسیم می‌شوند تا دیگر بعد مسافت و هزینه‌های ناشی از آن را متحمل نشوند.

فرمانده مرکز آموزش عمومی نیروی انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: روز چهارشنبه اول بهمن‌ماه مراسم پذیرش سرباز و افتتاحیه این مرکز به عنوان اولین مرکز آموزش فرماندهی انتظامی در شرق استان تهران ویژه سربازان وظیفه توسط سردار عزیزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا