مرکزآموزش عمومی نیروی انتظامی سربازان وظیفه در پردیس افتتاح شد

مرکز آموزش فرعی ویژه سربازان بدو خدمت در فاز ۵ مسکن مهر پردیس با حضور کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرمانده انتظامی شرق استان تهران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در منطقه شرق استان تهران مرکز آموزشی نداشتیم و از این پس سربازان بومی در کمترین فاصله زمانی و مکانی در شرق استان تهران مراجعه و آموزش می بینند.

عزیزی با بیان اینکه سربازان بنیه قابل توجهی از پیکر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: با تصویب هیات رئیسه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مجوز افتتاح مرکز آموزشی فرعی در شهرستان پردیس با سهمیه ۱۵۰ نفر صادر و این مرکز دایر شد.

وی افزود: امروز شاهد اولین دوره سربازان در این مرکز آموزشی بودیم و از نیروهای آموزش دیده در جهت تقویت حوزه امنیت در تمام استانهایی که پلیس انجام وظیفه می‌کند برای استفاده حداکثری به کارگرفته خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: جوانان دلیری که امروز رخت مقدس سربازی را به تن می کنند در کمترین زمان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی آموزش می بینند.

عزیزی با بیان اهمیت حفظ سلامت سربازان در محیط آموزش، اظهار داشت: برای رعایت فاصله اجتماعی آسایشگاه ها را بزرگتر و تعداد سربازان را کمتر کردیم و ماسک و مواد ضد عفونی کننده از سوی اداره کل ناجا تامین می شود و در اختیار سربازان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در مراکز نیروی انتظامی بابت بیماری کرونا تلفاتی نداشتیم، اظهار داشت: با رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی هیچ مورد بیماری کرونا گزارش نشده و خانواده ها با خیال راحت فرزندان خود را راهی نظام مقدس وظیفه سربازی کنند و نگرانی بابت ابتلا آنهابه بیماری کرونا نداشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ساعات آموزش در جهت سلامت سربازان کاهش یافته اما از کیفیت آموزش کاسته نشده تا سربازان از محیط جمعی آموزش سریعتر خارج شده و در محیط های خدمتی به کار گرفته بشوند.

عزیزی با بیان اینکه سربازان، بنیه قابل توجهی از پیکر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: سربازان جدید فرزندان و برادران ما هستند و لازم بود در بدور ورود ضمن اخیر مقدم آنچه که به صورت تجربه به دست آوردیم در حوزه خدمت سربازی در قالب نصایح پدرانه برای آنها بیان کنیم.

وی افزود: سربازان خدمت سربازی را مرحله ای در خودسازی و استفاده حداکثری از تجربیات برای ارتقای مادی و معنوی و مدیریتی خود ببینند و به عنوان یک چالش به دوره خدمت سربازی نگاه نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا