لزوم معافیت مردم بومهن و پردیس از پرداخت عوارض آزادراه تهران پردیس

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم معافیت مردم بومهن و شهر پردیس از پرداخت عوارض آزادراه تهران پردیس تأکید کرد.
به گزارش صبح پردیس؛ مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: امیدوارم شورای نگهبان به دستورالعمل در خصوص سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در ارتباط با مصادیق رجال سیاسی و مذهبی و بحث‌های مدیر و مدبر بودن همان‌طور که سخنگوی این شورا گفتند، توجه شود.
وی افزود: مجلس نیز مصوبات خود را در خصوص تعریف”رجل سیاسی” و “مذهبی “که در مجمع تشخیص مصلحت نظام است پیگیری می‌کند.
کواکبیان در تذکری به وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم پردیس و بومهن گناهی ندارند که در مسیر بزرگراه قرارگرفته‌اند و بر این اساس آنها مجبور هستند برای هر بار تردد در این بزرگراه 3500 تومان عوارض پرداخت کنند؛ بنابراین با تهیه دفترچه‌هایی برای مردم این منطقه آنها را از پرداخت عوارض معاف کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز همدردی با سیل‌زدگان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و کردستان گفت:”روز ارتش” را به‌تمامی ارتشیان کشور تبریک می‌گویم، همچنین امیدوارم با رسیدگی به قانون مدیریت بحران مشکلات در این رابطه رفع شود و همچنین به مشکلات زلزله‌زدگان فریمان و امثال آن رسیدگی شود.
منبع: ایسکانیوز
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا