مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید پردیس برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، با حضور حسین شکرویان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امورشهرستان‌های استان تهران و پرسنل بنیاد شهید پردیس، بمانی رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان پردیس تودیع و محمدرضا عباسی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید پردیس معارفه شد. شکرویان در این مراسم قدردانی از زحمات آقای بمانی رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان پردیس برای عباسی رئیس جدید توفیق ادامه خدمت کرد و اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل جهت خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران استفاده کرد.

وی همچنین وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و خدمت به آنان وظیفه تک تکمسئولان به ویژه اعضای بنیاد شهید می‌باشد که در این زمینه باید نهایت تلاش و کوشش خود را به کار ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهرستان‌های تهران خطاب به رئیس جدید بنیاد شهید پردیس عنوان کرد: تعامل و همکاری و استفاده حداکثری از نیروهای انسانی شهرستان در جهت خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران ضرورت دارد.

شکرویان در پایان خاطرنشان کرد: رایزنی و پیگیری مجدانه جهت تهیه ساختمان برای بنیاد شهید شهرستان پردیس انجام شود تا شرایط و زمینه خدمت گذاری به خانواده شهدا و ایثارگران تسریع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا