مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید بومهن برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید بومهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، در شامگاه چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، طی مراسمی به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان پردیس، مراسم تودیع الماسی سرپرست و رضا زاده شهردار بومهن برگزار شد.

شهرداری بومهن،طی ۸ ماه گذشته به سرپرستی الماسی مفیدی اداره می شد و اخیرا، محسن منصوری استاندار تهران، طی حکمی مجتبی رضازاده را به سمت ” شهردار بومهن” انتصاب نمود.

شهردار بومهن در شامگاه ۲۴ فروردین با حضور، گورابی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین و شورای اداری شهرستان پردیس معارفه شد.

در ابتدای این مراسم، پور ابراهیم فرماندار پردیس ضمن تقدیر از تلاشهای حسن الماسی سرپرست شهرداری، انتصاب رضازاده را به سمت شهردار بومهن تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت در انجام خدمات مناسب به شهروندان نمود.

سپس گورابی، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران، ضمن قدردانی از تلاشهای سرپرست و مجموعه شهرداری، با بیان سوابق و خدمات مجتبی رضازاده شهردار جدید بومهن،به تشریح مواردی از بندهای حکم وی پرداخت.

وی ادامه داد: سیاست کلی استانداری تهران و توصیه آقای استاندار به شهرداران نظارت دقیق بر ساخت و ساز و اجرای معماری اسلامی و جلوگیری از فساد و رانت و رعایت اخلاق، تکریم ارباب رجوع و توزیع عادلانه خدمات بوده و امیدوارم آقای رضازاده در تحقق اصل خدمت رسانی موفق باشند.

پس از آن امام جمعه شهرستان نیز با بیان اینکه مردم ولی نعمتان مسئولین هستند، برای شهردار جدید بومهن آرزوی سربلندی و توفیق در امر خدمت رسانی نمود.

حجت الاسلام حسینی همچنین از زحمات و تلاش سرپرست شهرداری در ۸ ماه اخیر قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد: از تمام ظرفیتهای مجموعه شهرداری و نخبگان شهر بومهن جهت مرتفع شدن مشکلات استفاده شود.

در پایان حکم انتصاب مجتبی رضازاده شهردار جدید بومهن به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا