مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر سعیدآباد جاجرود برگزار شد

صبح امروز و با حضور اعضای منتخب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر سعیدآباد، کار این شورا پس از ادای سوگند اعضا به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان پردیس، این مراسم با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار، لطفی، حسین نژاد و ریاحی معاونان وی، مسئول حراست و رئیس اداره شهری و روستایی فرمانداری همچنین ۵ عضو این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار پردیس در ابتدای این جلسه با اشاره به گذشت نزدیک به ۳ ماه از زمان برگزاری انتخابات شوراها و تبریک به اعضای منتخب مردم گفت: انتخابات دو شهر پردیس و بومهن ابطال و نتیجه انتخابات شهر سعیدآباد نیز به تازگی اعلام شده است که بلافاصله پس از ابلاغ این موضوع اقدامات لازم برای انجام مراسم تحلیف برگزار شد.

وی افزود: شوراها بر اساس قانون اساسی اختیارات خوبی دارند اما باید باور داشته باشند که می توانند زندگی مردم را بهتر کنند و کار شورایی را بهتر انجام دهند به ویژه در اطراف تهران کار شوراها بسیار حساس است زیرا با اختیارات خوبی که دارند می توانند منشا اقدامات زیادی باشند.

فرماندار پردیس تصریح کرد: با وجود اینکه شش دوره انتخابات شوراها برگزار شده است، فرهنگ کار شورایی هنوز جای خود را پیدا نکرده و تاثیرگذاری شورا در زندگی مردم به حاشیه رفته است، بیشتر شوراها بر روی مسائل عمرانی و خدماتی تمرکز دارند اما مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است و اعضای شورا باید سنگ بنای مستحکمی پایه گذاری کنند تا در آینده مردم نتیجه خوبی را ببینند.

رضایی ارتقای سعید آباد به شهر را اتفاقی خوب و فرصتی مناسب برای توسعه، پیشرفت و آبادانی این منطقه دانست و گفت: با این ارتقا، زمینه روی دادن اتفاقات ناخوشایند نیز فراهم شده است به همین دلیل تاکید داریم شورای سعیدآباد خیلی دقیق و حساب شده کار را شروع کند و با اتکا به قانون و همدلی پیش برود و اطمینان داشته باشد که فرمانداری حامی شوراها است و رای مردم را ارزشمند می‌داند و در روند مصوبات، امور قانونی، حقوقی، مالی، برنامه ریزی و دیگر امور، معاونان فرماندار و کارشناسان فرمانداری آماده کمک به اعضای شورا هستند اما از سوی دیگر بسیار دقیق و حساس موارد را رصد می کنند و نظارت های قانونی را اعمال خواهند کرد تا حقی از مردم سعیدآباد ضایع نشود.

در ادامه افراد منتخب دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی در شهر سعیدآباد قسم یاد کردند و برای انتخاب هیت رئیسه وارد جلسه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا