مراسم تجلیل از جانبازان گرانقدر شهر بومهن برگزار شد 

به همت شهرداری بومهن و با حضور مسئولین شهرستان از جانبازان شهر بومهن تجلیل به عمل آمد. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، به مناسبت ولادت با سعادت علمدار کربلا حضرت اباالفضل العباس و روز جانباز با حضور خانواده های محترم جانبازان و مجموعه مسئولین شهرستان آرمودیان معاونت انتظامی سیاسی فرمانداری، رادیکتا بخشدار بخش بومهن، رییس و اعضا شورای اسلامی شهر وبه میزبانی شهرداری بومهن از جانبازان شهر بومهن و خانواده های ایشان تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای مراسم که صبح امروز چهارشنبه 2 اسفند ماه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، عبدالله میرزایی شهردار بومهن ، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین و جانبازان گرانقدر افزود: هر چند چنین اقداماتی حتی گوشه کوچکی از خود گذشتگی های این عزیزان را جبران نمی کند اما به هر حال بر خود وظیفه داشتیم که نسبت به اجرای چنین برنامه هایی اقدام کنیم.

وی امنیت و آرامش بی بدیل امروز ایران اسلامی را مرهون خود پاک شهدا و امتداد راه جانبازان و ایثارگران دانستو اضافه کرد یک جانباز مهمترین داشته خود که همانا جان ذی قیمت و سلامتی است را در طبق اخلاص گذاشته و راهی میدان حق علیه باطل شدند تا خدا نکرده آسیبی به نهال مقدس انقلاب وارد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان، بخشدار بومهن و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

اجرای مولودی خوانی و صحبتهای نماینده جانبازان به همره اهدای هدایای یادبود از برنامه های این مراسم بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا